بیانیه مجمع بسیجیان استان البرز در پی شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه وی

مجمع بسیجیان استان البرز در پی شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه وی، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۰۰۵۶۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مجمع بسیجیان استان البرز در پی شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه وی، بیانیه‌ای صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:


بیانیه مجمع بسیجیان استان البرز در پی شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه وی


بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی عزیز و رئیس مردمی ملت شریف ایران در شب ولادت ثامن الحجج امام رضا (ع) آسمانی شد و اجر سال‌ها خدمت صادقانه و عارفانه خود را دریافت کرد.

عروج این بزرگ مرد انقلاب اسلامی را به محضر حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، ملت نجیب ایران اسلامی، خانواده و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌نمائیم.

بی شک حضرت آیت الله حاج ابراهیم رئیسی از جمله دولتمردان ایران اسلامی بود که ولایت مداری، عدالت محوری و مردم داری را در اولویت و در رأس امور زندگی شخصی و زندگی کاری خود قرار داد. سال‌ها تلاش بی منت ایشان در مسئولیت‌های مختلف، یادآور همت بلند و روحیه مردمی و انقلابی این بزرگ مرد ایران اسلامی و مجاهد خستگی ناپذیر می‌باشد.

شخصیت آرام و منطقی، دوراندیش و مکتبی ایشان در کنارداشتن تفکر بسیجی، روحیه جهادی برای پیگیری و حل مشکلات مردم و رفع موانع کشور، در قوه مجریه کم نظیر بوده است و قطعاً الگویی شایسته‌ی از مدیریت در تراز انقلاب اسلامی را برای جامعه به ماندگار و یادگار قرار داد.

مجمع بسیجیان استان البرز یقین دارد، دشمنی بدخواهان و اتفاقات ناگوار در مسیر حرکت رو به پیشرفت نظام اسلامی، نه تنها خللی در کار‌ها به وجود نمی‌آورد، بلکه با مجاهدت‌های آحاد بسیجیان عالم تحت رهنمود‌های امامین انقلاب در بالاترین سطح ممکن بروز و ظهور خواهد نمود.

در انتها همراه و همنوا با امت شهیدپرور از خداوند متعال علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار علیه السلام را برای شهیدان راه خدمت مسالت می‌نمائیم.
والعاقبه المتقین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار