خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

شهید رییسی به یک الگوی همیشه خدمت رسانی در تاریخ ایران تبدیل شد

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه شهید رییسی خادم الرضا(ع) بود، گفت: شهید رییسی در کنار شهید رجایی در راه خدمت رسانی به یک الگوی همیشه خدمت رسانی در تاریخ این کشور تبدیل شد.
کد خبر: ۹۶۰۰۶۱۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در اجتماع عظیم و باشکوه مردم همدان که برای سوگواری و ابراز احساسات به رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در میدان امام خمینی(ره) این شهر گردهم آمده بودند با تسلیت این واقعه دردناک، اظهار کرد: امروز نایب بر حق امام زمان، ولی امر مسلمین برای از دست دادن یار و یاور خود و رییس جمهور عزادار است.

وی با بیان اینکه رییس جمهور و همراهانشان در مسیر خدمت به مردم به فیض شهادت رسیدند، افزود: شهید رییسی در طول عمر پربرکت خود همواره دغدغه خدمت به مردم و انقلاب و نظام را داشت و حیاتش را وقف این مساله کرد.

استاندار همدان گفت: ما خدمات ارزشمند شهید آیت الله رییسی را در دستگاه قضایی فراموش نمی‌کنیم، کسی که جانشینی به حق برای شهید بهشتی بود، کسی که به عنوان رییس قوه قضاییه آبرویش را کف دست گرفت، او شأنی به جز خدمت‌رسانی به مردم برای خود قائل نبود.

وی ادامه داد: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور محبوب و مردمی میهن اسلامی همه عمر مبارک خود را وقف و صرف خدمت به مردم و کشور کرد و در نهایت نیز در این راه به فیض شهادت نایل شد.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: شهید آیت الله رییسی همواره به مسئولان اجرایی کشور بر خدمت خالصانه به مردم تاکید داشت، او همواره نگران مردم بود.

وی گفت: فراموش نمی‌کنیم در سال ۱۴۰۰ که ایشان دولت را تحویل گرفت کوهی از مشکلات و عقب ماندگی‌ها برایش به ارث رسیده بود اما با صبر و حوصله و سرپنجه تدبیر یکی پس از دیگری آنها را حل کرد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: شهید رییسی هیچ وقت برای حل مشکلات بهانه تراشی نکرد، ایشان منشاء خدمات و برکات زیادی در کشور و استان ما شد.

وی ادامه داد: زمانی که در همدان بحران آب پیدا شد مشکلات مالی کشور بسیار بود و برای انتقال آب از سد تالوار به همدان نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار بودیم در حالی که متاسفانه دولت قبل برای این پروژه در بودجه سالانه ۵۴ میلیارد تومان درنظر گرفته شده بود، زمانی که خدمت رییس جمهور شهید رسیدیم و مشکل آب را به او گفتیم و درخواست لطف و عنایت شان در این خصوص شدیم، ایشان فرمودند این مساله لطف نیست وظیفه ماست که این کار را انجام بدهیم، ما خدمت گزار و نوکر مردم هستیم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه شهید رییسی خادم الرضا(ع) بود، افزود: شهید رییسی در کنار شهید رجایی در راه خدمت رسانی به یک الگوی همیشه خدمت رسانی در تاریخ این کشور تبدیل شد.

وی با اشاره همزمانی شهادت شهید رییسی با میلاد هشتمین پیشوای امامت و ولایت این واقعه را پررمز و راز دانست و گفت: این تقارن نشان می دهد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) این خادم خود را پذیرفته و به سوی خود دعوت کرده است چرا که همیشه عاشق و محب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود و خود را خادم ثامن الحجج می دانست.

استاندار همدان با بیان اینکه نام شهید رییسی برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودانه باقی می‌ماند، گفت: در دورانی که شهید رییسی در همدان دادستان بود بنده دانش آموز بودم که هیچ گاه روحیه خدمت رسانی و انقلابی او و دلبستگی اش به امام و انقلاب راحل را فراموش نمی کنم، او دارای روح بلند و بزرگی بود، این روح بزرگ و بزرگ تر شد که دیگر در کالبد خاکی نتوانست جای بگیرد و روز گذشته به سوی پروردگار خود پرواز کرد.

وی در ادامه یاد و خاطره شهدای سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور از جمله شهید آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امیرعبدالهیان وزیر فقید امور خارجه را نیز گرامی داشت و از آنان به عنوان مجاهدان همیشه در خدمت مردم نام برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار