پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان جنوبی کرمان به مناسبت شهادت شهدای راه خدمت

کد خبر: ۹۶۰۰۶۱۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شش شهرستان جنوبی استان کرمان به مناسبت شهادت شهدای راه خدمت پیام تسلیتی صادر نمود:
«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم»

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

و چه لفظی راستین‌تر و پایدارتر از «انا لله» و چه دیداری وسیم‌تر از وصال عاشق به معشوق جز به تحقق «انا الیه راجعون». این ملت به نام الله و به صور روح الله برخاست چرا که به دنبال مقصودی پای در سبیل دشوار اقامه عدل الهی و اجرا احکام قرآن مجید گذاشت که می‌دانست پایانی جز بازگشتی خرسند به سوی معبود ندارد؛ و ان الموت لا یفوته المقیم و لایعجزه الهارب لیس عن الموت محیص و من لم یمت یقتل و ان افضل الموت القتل – لقا بایدت کرد با کردگار، پس هر آنکس به مرگ طبیعی نمیرد، کشته شود و شهادت بهترین مرگ است.
شهادت نماد افتخار و لیاقتی است که به هرکس نرسد و‏ جلوه شهود ابدی شهید است. شهید پرده از شهد شیرین ابدیت‏ بر می‏دارد. شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدای این حادثه تلخ، گلی را بوییدند که عطر آن جز به مشام شایستگان نرسد. آن‌ها شاهد مقام قرب شدند و با نظر به سیمای سدره المنتهی، آرام گرفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، این شهید خدمت و جمهور، نماد مردانی است که با تواضع، خالصانه و مجاهدانه برای رضای خدا در مسیر او گام بر می‌دارند.

رئیس جمهور محبوب کشورمان ایران و وزیر امور خارجه وی، نماد پرکاری و فعالیت در بین کارگزاران جمهوری اسلامی بودند و خاطره ایشان به عنوان چهره مردمی و فروتن در اذهان مردم به یادگار خواهد ماند.
صبر و ایستادگی ایشان، رو در روی تندباد تهاجمات و در برابر مغرضان و معاندین، ستودنی بود و همواره چهره مظلوم ایشان، برونداد تاب‌آوری و مقاومت راسخ او در برابر چالش‌های کشور عزیزمان بود و از این روی، شهادت این رئیس جمهور مردمی و انقلابی، یادآور شهادت دو رئیس قوه کشور، شهید رجایی و شهید بهشتی عزیز شد و درد جانگداز عروج حاج قاسم سلیمانی، این سرباز فداکار خمینی و قاصم المعتدین انقلاب را زنده کرد.
شهید رئیسی مظلوم بود و ما فراموش نمی‌کنیم، همانطور که رجایی و باهنر و بهشتی بودند، اما به گفته امام کسانی باید پاسخ مظلومیت تحمیلی به این شهدا را بدهند که حاضر نبودند قضای اسلامی را در جامعه ایران اسلامی تحمل کنند، من جمله آن‌هایی که با ناجوانمردی‌های خود، لحظه‌ای دست از تخریب آشکار و نهانِ تلاش‌های شبانه‌روزیِ ایشان در پیشرفت و اصلاح امور نکشیدند.
بسیجیان و دانشجویان دانشگاه‌های شش شهرستان جنوبی استان کرمان شهادت خادم‌الرضا (ع) ریاست جمهور با کفایت و پرتلاش حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، وزارت امور خارجه مجاهد و فعال شهید حسین امیرعبداللهیان، امامت جمعه محبوب تبریز شهید حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم، استاندار متدین و انقلابی آذربایجان شرقی شهید مالک رحمتی و اعضای گروه حفاظت و خدمه پرواز را خدمت حضرت، ولی عصر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) و ملت متورّع و متشهّد ایران، تبریک و تسلیت عرض کرده و همدردی خالصانه خود را با جمیع بازماندگان آن ارواح بلند و طیب، ابراز می‌دارد.

وَ السَّلامُ عَلی مَنِ اتَّبَعَ الْهُدی و ثُمَّ قُتِلُوٓاْ فی سَبیلِ اللهِ

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شش شهرستان جنوبی استان کرمان

ارسال نظرات
آخرین اخبار