خبرهای داغ:
در بیانیه کانون و بسیج مداحان بام ایران در پی شهادت آیت الله رییسی آمده است؛

‌روح بلند خادم الرضا علیه السلام به جمع یاران شهیدش پیوست

در پی شهادت آیت الله رییسی خادم الرضا علیه السلام و همراهان عزیزش کانون مداحان و سازمان بسیج مداحان،مدیران هیئات مذهبی و شعرای آیینی استان چهارمحال و بختیاری بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۰۰۶۵۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کانون مداحان و سازمان بسیج مداحان، مدیران هیئات مذهبی و شعرای آیینی استان در بیانیه ای شهادت رئیس جمهور مردمی، خدوم، شجاع، ولایتمدار و هیئت همراه ایشان در سانحه هوایی و حین خدمت به ملت شریف ایران را تسلیت گفت. متن بیانیه را با هم مطالعه کنیم ...

شهادت، هنر مردان خداست

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ( احزاب  ۲۳)

«شهادت رئیس جمهور مردمی، خدوم، شجاع، ولایتمدار، باصفا و نماد اخلاق و خلوص و مرد سیاست و میدان و عمل و هیئات همراهشان به ویژه  فرزندان غیورو ولایی استان شهید پرور چهار محال و بختیاری، سرتیم حفاظت و کادر پرواز  شهیدان سردار سید مهدی موسوی و سرهنگ خلبان محسن دریا نوش را  به محضر امام عصر(ارواحنافداه)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تمامی مردم شریف ایران تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این شهدای گران‌قدر، علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمودند.

اکنون ‌روح بلند خادم الرضا علیه السلام، این خادم ملت ایران و همراهانش به جمع یاران شهیدشان پیوست؛ بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است که به‌آسانی تسلی نمی‌یابد، اما یقین داریم که یاد و خاطره این شهدای گرانقدر که جان خود را در راه خدمت به وطن فدا کرده‌اند، همواره در دل‌ها زنده و جاودان خواهد ماند و با اتحاد و همبستگی آحاد مردم و مسئولان و به رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از این بحران عبور کرده و هیچ خللی در کار کشور به وجود نخواهد آمد.

این خادم آستان قدس رضوی در طول خدمت خود در جایگاه ریاست جمهوری ثابت کرد، آرزوی جز پیشرفت کشور، سربلندی و اقتدار مردم ایران و حمایت از جبهه مقاومت در برابر ستمگران بر سر نداشت. اکنون راز و رمز حجم بالای تبلیغات زهرآگین امپراطوری رسانه‌ای غرب و  معاندان خارجی و فریب‌خوردگان  داخلی در مخالفت با راه و رسم و منش و گفتمان سیاسی این سید برگزیده، بیشتر روشن می‌شود.

 بی‌شک این حادثه با همه عمق و بزرگی آن نمی‌تواند کشتی بزرگ انقلاب اسلامی را که ناخدای اصلی آن، منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الزمان ارواحنافداه هستند و اکنون سالیان سال است به دست با کفایت حکیمی توانا و رهبری مقتدر اما مظلوم هدایت می‌شود، را به تلاطم بیندازد.

تجربه حکمرانی سیاسی سیاست‌مدران نظام نشان می‌دهد که آنان با اتکال به خداوند متعال و هوشیاری سیاسی مردم و وحدت و انسجام همه لایه‌های اجتماعی و سیاسی، از این امتحان الهی سربلند بیرون می‌آیند.

مجددا در پایان این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت صاحب‌الزمان ارواحنافداه و جانشین برحق و شایسته آن حضرت ، رهبری عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی و به خاندان معظم رئیس جمهور و همراهان شهیدش و به ملت بزرگ ایران و همکارنش در دولت سیزدهم تسلیت عرض می‌کنیم‌. بی‌شک همه مردم در سراسر کشور بیش از پیش عزم خود را در تحقق آرمان‌های رئیس جمهور فقید و شهید به‌کار خواهند برد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار