خبرهای داغ:

مردی که دینش را به خوزستان ادا کرد

دومین مراسم بزرگداشت درگذشت شهادت گونه‌ی خادم الرضا(ع) آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در حمیدیه
کد خبر: ۹۶۰۰۷۴۰
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ دومین مراسم بزرگداشت درگذشت شهادت گونه‌ی خادم الرضا(ع) آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان با حضور سرهنگ دوم پاسدار محمد سواری فرمانده ناحیه حمیدیه، سید محسن موسوی زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عمیدزاده فرماندار شهرستان، امام جمعه، اعضای شورای تامین، شیوخ، سادات و سایر اقشار مختلف مردم شهیدپرور شهرستان حمیدیه در کوی دولت آباد مسجد موسی ابن جعفر(ع) برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سعید لفته پور گفت حادثه دردناک و فقدان شهادت گونه فرزندی از فرزندان اسلامی یار دیرین امام و رهبری به همه بزرگان نظام و اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم.

امام جمعه شهرستان حمیدیه افزود: مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و همه مردم ایران از این حادثه متأثر شدند و پیام‌های را صادر فرمودند که این اثر و ناراحتی دلایل متعددی دارد یکی از آن دلایل ایمان و عمل صالح شهید رئیسی بود و خصوصیت دیگر مردمی‌بودن این مرد بزرگ را همه دیدیم و با تمام وجود در این مدت کوتاه ریاست‌جمهوری به ملت ایران خدمتی ماندگار انجام دادند.

سعید لفته پور در ادامه سخنرانی افزود آیت‌الله رئیسی که رونق و توسعه خوزستان برایش اهمیت زیادی داشت، در اسفند ۱۴۰۱ برای پنجمین بار وارد استان خوزستان شد و مصادف با روز ملی‌شدن صنعت نفت از یک پروژه عظیم پالایشگاهی در غرب آسیا رونمایی کرد تا نشان دهد در سایه تلاش و تکیه بر توان داخلی است که می‌توان به توسعه دست‌یافت.

امام جمعه شهرستان تصریح کرد هفتمین سفر مجاهد خستگی‌ناپذیر به خوزستان به بهانه افتتاح خط دوم قطار اندیمشک - اهواز صورت گرفت؛ اما گویا او بیش از این افتتاحیه‌ها دلش برای مردم خوزستان تنگ شده بود! گواه این مدعا آنجاست که در راه مسیر بازگشت خط اندیمشک - اهواز وقتی چشمش به تجمع کارگران شرکت هفت‌تپه در مسیر می‌افتد دستور توقف قطار را می‌دهد و بی‌درنگ در میان کارگران حاضر می‌شود. او که بزرگ‌ترین نقش را در حل مشکل بزرگ شرکت هفت‌تپه چه در دوران ریاست قوه قضائیه و چه در دوران ریاست‌جمهوری داشت این بار از نزدیک با این قشر زحمت‌کش دیدار کرد و چه استقبال گرمی شد.

در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین سعید لفته پور خاطر نشان کرد حال مردم خوزستان سوگوار مرد مجاهدی هستند که هشت بار در طول سه سال به هر بهانه‌ای برای تکریم و خدمت خالصانه به این استان سفرکرده بود و به معنای واقعی کلمه دینش را به خوزستان ادا کرده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار