خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع):

ولایتمداری، حضور در میدان خدمتِ به مردم و خطرپذیری شاخصه‌های مهم شهید آیت الله رئیسی بود

حجت الاسلام طاهری گفت: ولایتمداری، خدمت به مردم، تعیین تکلیف برای هیأت دولت در راستای عمل به فرمایشات ولی فقیه و پیاده‌سازی آن برای کمک به مردم، میدان داری و مرد میدان بودن، جهادگری پرتلاش و خستگی ناپذیر، برخورداری از روحیه خطرپذیری از ویژگی‌های مهم شخصیتی شهید جمهور آیت الله رئیسی و دلایل محبوبیت ایشان در بین مردم بود.
کد خبر: ۹۶۰۰۷۴۳
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام طاهری معاون هماهنگ کننده دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام در مراسم یادبود شهادت شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهانشان؛ که امروز با حضور کارکنان سپاه انصارالرضا(ع) در ستاد سپاه استان خراسان جنوبی برگزار شد؛ با گرامیداشت یاد شهیدان، گفت: شهید خدمت آیت‌الله رئیسی شاگرد سیدالشهدای انقلاب آیت‌الله دکتر بهشتی بود، یار و رفیق سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود و پیرو حقیقی شهید جمهور رجایی بود که توانست در ۴۴ سال خدمت خود در زمینه‌های مختلف در جمهوری اسلامی ایران و در جایگاه مقدس خادم امام رضا علیه‌السلام با موفقیت و محبوبیت خدمت کند و سرانجام در راه خدمت به مردم روح بلندش به ملکوت اعلی پیوست.

وی ادامه داد: هیأت همراهی که در جریان این سانحه به همراه شهید جمهور آیت الله رئیسی به شهادت رسیدند؛ انسان‌هایی بزرگ منش و بزرگوار و از شخصیت‌های مهم، انقلابی و مبارز و جزء برترین‌ها بودند.

 

ولایتمداری، حضور در میدان خدمتِ به مردم و خطرپذیری شاخصه‌های مهم شهید آیت الله رئیسی بود
حجت الاسلام طاهری به ارادت خاص ملت ایران به آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیأت همراه ایشان یک موضوع مهم در کشور، منطقه و دنیا بود به طوریکه بسیاری از کشور‌های دوست و مهم منطقه از جمله کشور روسیه برای کمک به جمهوری اسلامی در جریان تفحص این بالگرد و همچنین برای حضور در مراسم تشییع شهدای خدمت اعلام آمادگی کردند.

معاون هماهنگ کننده دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه عاقبت بخیری برای انسان بسیار مهم است، افزود: عاقبت بخیری و به شهادت رسیدن در راه خدا، دعای تمامی انسان‌ها از خداوند است که خداوند این توفیق و افتخار را به این عزیزان خادم مردم عنایت کرد.

 

ولایتمداری، حضور در میدان خدمتِ به مردم و خطرپذیری شاخصه‌های مهم شهید آیت الله رئیسی بود
وی ادامه داد: فقدان این عزیزان بسیار سخت است و غم بزرگی برای ملت و حکومت جمهوری اسلامی ایران است؛ اما حرکت کشتی انقلاب اسلامی متوقف نمی‌شود و انقلاب اسلامی در عمر ۴۵ ساله خود بسیاری از این سخت‌ها را پشت‌سر گذاشته است و به لطف خدا به حرکت رو به جلو خود ادامه می‌دهد. حجت الاسلام طاهری افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام خود درپی شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان؛ این شهید بزرگوار را این گونه معرفی فرمودند: "درگذشت شهادت گونه عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و باکفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا در جریان یک حادثه ناگوار در انتهای تلاش‌های برای خدمت‌رسانی اتفاق افتاد و همه مدت مسئولیت این انسان فداکار و مردمی چه در دوران ریاست جمهوری و چه قبل از آن یکسره در تلاش بی وقفه در خدمت به کشور و اسلام سپری شد، رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت. "

وی ادامه داد: آنچه در این پیام رهبر معظم انقلاب چندین مرتبه تکرار شده "خدمتگزاری آیت الله رئیسی" بود که امروز ایشان را به عنوان "شهید خدمت" می‌شناسیم.

 

ولایتمداری، حضور در میدان خدمتِ به مردم و خطرپذیری شاخصه‌های مهم شهید آیت الله رئیسی بود

معاون هماهنگ کننده دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) گفت: امیرالمومنین امام علی علیه‌السلام دنیا را محل تمرین دو امر می‌دانند یعنی انسان در این دنیا عبادت خداوند متعال و خدمت به مردم را تمرین می‌کند و خداوند دوست دارد که انسان در این دو مسیر حرکت کند و برای تکامل و سیر معنوی راهی جز حرکت در این دو مسیر ندارد.

حجت الاسلام طاهری عنوان کرد: بر اساس روایات و آیات قرآن هر فردی نفع و خدمت او به مردم بیشتر باشد بهترین انسان‌ها است.

 

ولایتمداری، حضور در میدان خدمتِ به مردم و خطرپذیری شاخصه‌های مهم شهید آیت الله رئیسی بود

 

معاون هماهنگ کننده دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) گفت: ولایتمداری، خدمت به مردم، تعیین تکلیف برای هیأت دولت در راستای عمل به فرمایشات، ولی فقیه و پیاده‌سازی آن برای کمک به مردم، میدان داری و مرد میدان بودن، جهادگری پرتلاش و خستگی ناپذیر، برخورداری از روحیه خطرپذیری از ویژگی‌های مهم شخصیتی شهید جمهور آیت الله رئیسی و دلایل محبوبیت ایشان در بین مردم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار