فرمانده سپاه ارومیه از کارخانه مارال صنعت ارومیه بازدید کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ضمن حضور هیئت همراه از کارخانه مارال صنعت ارومیه بازدید کرده و با کارگران نیز گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۶۰۰۸۳۱
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه امروز یک خرداد ضمن حضور هیئت همراه از کارخانه مارال‌صنعت ارومیه بازدید کرد و با کارگران نیز دیدار صمیمی داشت.

وی ضمن قدردانی از کارگران این مجموعه، گفت: این شرکت که در ارومیه واقع شده، با بیش از 650 کارگر در بخش‌های مختلف، نقش مهمی در توسعه صنعتی منطقه دارد.

وی در ادامه سخنان خود این دیدار را نشان‌دهنده ارزش و احترامی دانست که جامعه و مسئولین برای قشر زحمتکش کارگر قائل هستند، سپس خاطرنشان کرد: با ایجاد فضای کاری بهتر و امن‌تر، رضایت و انگیزه کارگران برای فعالیت به مراتب افزایش پیدا می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با بیان اینکه چالش‌ها و موانع پیش‌روی کارگران و راه‌های مقابله با آن‌ها باید مورد بررسی قرار گیرد، گفت: در جهت رفع موانع لازم است گام‌های عملی برداشته شود.

وی ادامه بداد: با توجه به نقش کلیدی کارگران در پیشرفت اقتصادی، امید است که این دیدارها و گفتگوها به بهبود مستمر شرایط کار و زندگی کارگران منجر شود و زمینه‌ساز توسعه پایدار در جامعه گردد به ویژه اینکه این قشر در تحقق شعار سال نقش موثری دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار