آیت‌الله رئیسی نمونه بارز یک مسئول جهادی بود

امام جمعه چایپاره گفت: آیت‌الله رئیسی نمونه بارز یک مسئول به شمار می‌رود که از روحیه جهادی برای خدمت به ملت برخوردار بود.
کد خبر: ۹۶۰۰۸۵۱
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲

آیت‌الله رئیسی نمونه بارز یک مسئول جهادی بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام رسول جمشیدی امام جمعه چایپاره امروز یک خرداد در مراسم یادبود رئیس جمهور شهید و سایر شهدای خدمت که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، ضمن اینکه سقوط بالگرد رئیس جمهور را تاسف‌آور توصیف کرد، گفت: آیت‌الله رئیسی باید به الگوی مسئولان و دست‌اندرکاران تبدیل شود چون به معنای واقعی کلمه از روحیه جهادی برای خدمت به ملت برخوردار بود.

وی با بیان اینکه ایشان به صورت شبانه‌روزی در حال بررسی و رفع مسائل بودند همچنین سفرهای استانی و شهرستانی را از نخستین روزهایی که مسئولیت را پذیرفتند با جدیت دنبال کردند، گفت: هرگز زمانی را برای خود صرف نکردند.

امام جمعه چایپاره با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی با فعالیت جهادی که داشتند موفق شدند در مدت مسئولیت‌شان بسیاری از کارخانه‌های نیمه‌تعطیل یا تعطیل را به چرخه تولید وارد کنند، گفت: باید به خاطر وجود چنین گوهرهای گرانبهایی در تاریخ کشورمان به خود ببالیم.

حجت‌الاسلام جمشیدی با بیان اینکه نام و یاد خادم‌الرضا(ع) شهید جمهور آیت‌الله رئیسی برای همیشه در تاریخ کشورمان ماندگار شده است، گفت: جهاد تبیین پیرامون اقدامات و خدمات ایشان بسیار ضرورت دارد.

امام جمعه چایپاره با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی مزد جهاد خود را با شهادت دریافت کرد، گفت: نزد خداوند متعال، اولیای الهی و ائمه معصوم(ع) هیچ مقامی والاتر از شهادت وجود ندارد پس خداوند به ایشان عنایت ویژه‌ای دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار