خبرهای داغ:
جامعه زنان - عمومی
مسئول بسیج جامعه زنان گیلان
دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد

مسئول بسیج جامعه زنان گیلان دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد

مسئول بسیج جامعه زنان گیلان گفت: دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با حضور ۲۲۰ نفر از بانوان توانمند برگزار شد.
مسئول بسیج جامعه زنان استان قم دشمن زن و خانواده را نشانه گرفته است

مسئول بسیج جامعه زنان استان قم دشمن زن و خانواده را نشانه گرفته است

در نشست هم‌اندیشی مسئولین سازندگی حوزه‌های بسیج دشمن زن و خانواده را نشانه گرفته و نقش بانوان در قرارگاه‌های سازندگی مهم است.
اورژانس بانوان در قم دایر می‌شود/راه‌اندازی ۳۰ پایگاه سلامت جدید در قم

اورژانس بانوان در قم دایر می‌شود/راه‌اندازی ۳۰ پایگاه سلامت جدید در قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از راه‌اندازی بخش اورژانس بانوان و همچنین ۳۰ پایگاه سلامت جدید در استان قم خبر داد.از قم، دکتر مهدی مصری در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که همزمان با هفته سلامت برگزار شد گفت: دولت سیزدهم توجه جدی به ارتقا شاخص‌های سلامت دارد و در استان قم ۳۰ پایگاه سلامت جدید راه‌اندازی می‌کنیم تا بتوانیم در توسعه شبکه بهداشت مؤثر باشیم.
دبیر ستاد ملی جمعیت در اختتامیه گردهمایی مدیران ستادی و استانی ستاد کانون‌های مساجد؛

دبیر ستاد ملی جمعیت در اختتامیه گردهمایی مدیران ستادی و استانی ستاد کانون‌های مساجد؛

ستاد ملی جمعیت به ظرفیت مساجد اعتقاد و اتکاء دارد دبیر ستاد ملی جمعیت با بیان اینکه ازجمله جایگاه‌هایی که باید در فرهنگسازی جمعیتی خوب دیده و احیا شود، مساجد است، گفت: ما به ظرفیت مساجد اعتقاد و اتکاء داریم و در تلاشیم مساجد پای کار جوانی جمعیت بیایند.
در سومین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی برای بزرگداشت دهه کرامت مطرح شد؛
دهه کرامت متفاوت با نگاه ویژه به جامعه بانوان

در سومین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی برای بزرگداشت دهه کرامت مطرح شد؛ دهه کرامت متفاوت با نگاه ویژه به جامعه بانوان

سومین نشست مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در سازمان بهزیستی برگزار و طی آن تنظیم برنامه ها با محوریت بانوان تأکید شد.
جوانی جمعیت باعث بالندگی اجتماعی می‌شود
رشد نیم واحدی شاخص فرزندآوری در قم

جوانی جمعیت باعث بالندگی اجتماعی می‌شود رشد نیم واحدی شاخص فرزندآوری در قم

مصری با بیان اینکه جوانی جمعیت سلامت ساز است و باعث بالندگی اجتماعی می‌شود گفت: شاخص فرزندآوری نیم‌ واحد در استان قم ارتفا یافته و دلیل آن زیست بوم فرهنگی و مذهبی استان است.
حجت‌الاسلام مومنی در شب وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)؛
حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت

حجت‌الاسلام مومنی در شب وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)؛ حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت

استاد حوزه علمیه قم در مراسم شب رحلت حضرت عبدالعظیم(ع) و شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا(ع)، گفت: حضرت عبدالعظیم(ع) در زمان حضرت امام هادی(ع) با عبارت «انت ولینا حقا» از امام زمان خود مدال و نشان ولایت را دریافت کرد.
بانوی کارآفرین روستای خراشاد
هنردستیِ که با پشتکار و تلاش بانوان از تاروپود دارِ توبافی روستای خراشاد به ثبت جهانی رسید/ معرفی فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در خارج از کشور با محصولات توبافی

بانوی کارآفرین روستای خراشاد هنردستیِ که با پشتکار و تلاش بانوان از تاروپود دارِ توبافی روستای خراشاد به ثبت جهانی رسید/ معرفی فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در خارج از کشور با محصولات توبافی

روستای خراشاد از روستا‌های بخش مرکزی شهرستان بیرجند است، که با احیای هنر توبافی توسط بانوان این روستا؛ هنر بومی روستای خراشاد به دنیا معرفی شد و امروز آوازه این هنر در تمام جهان پیچیده است و کشور‌های مختلفی به دنبال خرید این محصولات طبیعی و با کیفیت هستند.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم سالروز تشکیل سپاه را تبریک گفت

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم سالروز تشکیل سپاه را تبریک گفت

زینب فرخ، مسئول جامعه زنان سپاه امام علی‌ بن‌ ابی‌طالب(ع) استان قم، با صدور پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
با رئیس اداره عفاف، حجاب و خانواده ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان تهران
 درباره چرایی مسئله‌شدن حجاب اقتصاد با حجاب ارتباط دارد

با رئیس اداره عفاف، حجاب و خانواده ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان تهران درباره چرایی مسئله‌شدن حجاب اقتصاد با حجاب ارتباط دارد

همانگونه که در جنگ باید زمین عملیات دشمن، اثرات، عمق و گستره تحرکات عملیاتی‌اش شناسایی شود و بر مبنای آن، طرح‌ریزی اقدامات آفندی و پدافندی صورت پذیرد، در جریان عفاف و حجاب و جنگ نرم نیز باید به این موضوع از منظر آسیب‌شناسی، فضا‌شناسی، مخاطب‌شناسی و دشمن‌شناسی ورود کنیم