راهیان نور/41

راهیان نور رفتن به سمت نور و کربلاهای ایران است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای مقدس استان زنجان راهیان نور را رفتن به سمت نور، خدا و جهاد و کربلاهای ایران خواند.
کد خبر: ۸۵۰۵۳۹۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ در این بیانیه آمده است: به راستی که کربلاهای ایران بوی کربلای حسینی می دهد و نشاط این مکان مقدس را برای همه ما زنده می کند.
این بیانیه افزوده است: کسانی که در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا می کنند و سجده بر خاک این مناطق می زنند می توانند آن نور را احساس و قلبشان را از آن فضا بهره مند سازند.
در این بیانیه آمده است: راهیان نور یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی کشور در خصوص مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است که جوانها ادامه دهنده راه بزرگان خود هستند و باید جان، روح و احساساتشان را در جبهه های ایران معطر کنند.
این بیانیه تاکید کرده است: ولایتی که در جبهه ها حس می شود ولایتی است که رزمندگان دفاع مقدس آن را با خونشان امضا کردند و به سمت مولایشان امام حسین (ع) رفتند و همین امر درس مهمی برای جوانان امروز است تا از آن بهره گیرند.
نویسندگان این بیانیه افزوده اند: جوانان باید بدانند راه سعادتشان از درون این واژه های دفاع مقدس عبور می کند و همین واژه ها معنی فرهنگ انقلاب اسلامی می دهد که در این راستا امام خامنه ای عزیز فرموده اند که عشق به خمینی (ره) عشق به همه خوبی هاست و این خوبیها را می توان درمناطق عملیاتی دفاع مقدس پیدا کرد.
این بیانیه بااشاره به ثبت روز ملی راهیان نور در تقویم افزوده است: 20 اسفند ماه به مناسبت نخستین حضور مقام معظم رهبری در راهیان نور به عنوان روز ملی راهیان نور نامگذاری شده است.

ارسال نظرات