تیم مذاکره کننده هسته ای نشان داد که زیر بار زور نمی روند

امام جمعه موقت سنندج گفت: ایران و تیم مذاکره کننده هسته ای در این مذاکرات نشان داد که زیر بار زور نمی روند و بر حقوق مسلم خود پافشاری می کنند.
کد خبر: ۸۵۰۷۹۲۸
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،ماموستا سید احسن حسینی امام جمعه موقت سنندج در خطبه های نماز جمعه چهاردهم فروردین 94 در مسجد جامع سنندج گفت: بیانیه مشترک بین ایران و شش قدرت بزرگ جهانی در لوزان دستاوردی بزرگ برای ملت ایران بود.

وی اظهار داشت: ایران و تیم مذاکره کننده هسته ای در این مذاکرات نشان داد که زیر بار زور نمی روند و بر حقوق مسلم خود پافشاری می کنند.

امام جمعه موقت سنندج افزود: امیدواریم تفاهم و بیانیه صادرشده منجر به توافقی کلی  و به نفع ملت ایران ختم شود و این مشکل برای همیشه رفع شود.

حسینی خاطرنشان کرد: همدلی و همزبانی دولت و ملت در این مذاکرات و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری راهگشای کار تیم مذاکره کننده بود.

وی خطاب به کشورهای غربی ودشمنان ملت ایران تصریح کرد: همگی شماها باید بدانید که ملت ایران هیچگاه اجازه دخالت در امور خود را به هیچ کشوری نداده و نخواهد داد.

امام جمعه موقت سنندج رفع تمامی تحریم های ظالمانه غرب بر ملت ایران را ضروری و خواند و تاکید کرد: این حرکت در توسعه همه جانبه ایران اسلامی تاثیری بسزا دارد.

 


ارسال نظرات