امام جمعه موقت پارس آباد:

شکست مفتضحانه، عاقبت تهاجم رژيم آل سعود به يمن/ حادثه طبس معجزه الهي بود

امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد گفت: عاقبت تهاجم رژيم آل سعود به يمن، شكست مفتضحانه اي بود كه در كارنامه شاهزادگان سعودي به ثبت رسيد.
کد خبر: ۸۵۱۳۷۱۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت‌الاسلام صالح اسدي در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، با اشاره به شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس در پنجم اردیبهشت سال 59 ، گفت: قدرت الهی شکست آمریکا را در طبس رقم زد.

وی، شکست مفتضحانه آمریکا در طبس را یک رویداد تاریخی توصیف کرد و افزود: شن‌های روان صحرای طبس مانند ابابیل در مقابل متجاوزان آمریکا ایستادند تا بار دیگر معجزه الهی در دفاع از انقلاب اسلامی برای جهانیان آشکار شود.

امام جمعه موقت پارس آباد در ادامه، به ایستادگی 27 روزه مردم یمن در حمله‌های هوایی عربستان اشاره کرد و افزود: همانطور که ر‍ژیم غاصب صهیونیستی از مردم بی دفاع غزه شکست سختی خورد، عربستان نيز از مردم انقلابی یمن شکست مفتضحانه ای خورد.

اسدي، با اظهار به اینکه عربستان و پشتیبان‌های آن به هیچ کدام از اهداف خود در يمن دست نیافته‌اند، افزود: از بین بردن زیرساخت‌های این کشور، کشتار و مجروح کردن ملت بی‌گناه تنها نتایج این حملات وحشیانه بود.

وي در بخش دیگری از سخنان خود به ادامه مذاکرات تیم 5+1 با ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد: به طور قطع از حقوق مسلم ایران اسلامی با الهام گرفتن از منویات رهبری دفاع خواهیم کرد.

 امام جمعه موقت پارس آباد به فرا رسیدن روز شوراها در 9 ارديبهشت ماه اشاره و با اعلام اينكه شوراها از حاشیه پرهیز کرده و به امور اصلی شهر و روستای خود بپردازند، تصريح كرد: برنامه‌ریزی درست و دقیق، همکاری با مسئولان شهر و روستا و داشتن ایده و تفکر نو و جدید اعضای شوراها می‌تواند در توسعه نقش مهمی ایفا کند.

 اسدي افزود: در هفته آینده با سالروز میلاد حضرت امام محمدتقی جوادالائمه (ع) روبه‌رو هستیم، افزود: این ایام فرصت بسیار مغتنمی برای مطالعه پیرامون زندگی و دوران امامت ایشان به شمار می‌رود، که از این قبیل فرصت‌ها باید استفاده حداکثری به عمل آوریم.

خطيب جمعه موقت پارس آباد با اشاره به ماه رجب و ایام اعتکاف خاطرنشان کرد: اعتکاف فرصتی مناسب برای عبادت، بندگی و خودسازی است که موجب معراج انسان و رسیدن به کمال و سعادت می‌شود.

به گفته اسدي، در ماه رجب انسان‌ها باید خود را به خداوند نزدیک‌تر کنند تا از سعادت دنیا و آخرت بهره‌مند شوند.

 

ارسال نظرات