مراسم بزرگداشت هفته معلم در مجتمع آموزشی و پرورشی پیامبر اعظم بخش ثمرین اردبیل

به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم مراسم بزرگداشتی با حضور معلمان و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان اردبیل در مجتمع آموزشی پیامبر اعظم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۵۱۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم مراسم بزرگداشتی با حضور معلمان و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان اردبیل در مجتمع آموزشی و پرورشی پیامبر اعظم بخش ثمرین اردبیل برگزار شد.

سرهنگ عبدی فرمانده سپاه ناحیه اردبیل طی سخنانی با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام شامخ معلم، با اشاره به گسترش روز افزون گرایش سراسر جهان به سمت دین مقدس اسلام، پیشرفت علمی امروز کشور عزیزمان را مدیون خون مقدس شهدا و تلاش های معلمین دلسوز نظام اسلامی دانست و گفت : فداکاری های معلمانی همچون شهید مطهری که در اوایل انقلاب برای برپاداشتن این نظام نموده اند هرگز قابل چشم پوشی نیست و نخواهد بود.

وی با خاطرنشان کردن اینکه مرزهای ما از خاک کشورمان هم گذشته و حتی در قلب آمریکا و آب های نیلگون مدیترانه ترسیم شده است، افزود: دشمن با طرح سناریوهای مهار نظام قصد کمرنگ نمودن انقلاب را دارد و دریادلان سپاه و ارتش امروز با حضور خود در خلیج عدن تمام این سناریوها را برهم زده است.

در ادامه این مراسم از چند تن از معلمان و دانش آموزان نمونه این مجتمع با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 

ارسال نظرات