امام جمعه اصلاندوز؛

آل سعود از جنایات خود چیزی جز نفرت و ذلت به دست نخواهد آورد

امام جمعه اصلاندوز گفت:رژیم آل سعود از این جنایات خود چیزی جز نفرت و ذلت به دست نخواهد آورد.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۲۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" امام جمعه اصلاندوز،در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز ضمن محکومیت جنایات رژیم آل سعود در یمن و با حمایت از برنامه راهپیمایی امروز در اعتراض به هتک حرمت انسان و انسانیت و محکومیت ظلم و جنایات در یمن افزود:کشتن کودکان و زنان بی دفاع، شهامت نیست بلکه جنایتی است که صهیونیست ها نیز انجام دادند اما جز روسیاهی چیزی برای آنها نماند و آل سعود نیز از این جنایات خود چیزی جز نفرت و ذلت به دست نخواهد آورد.

وی با اشاره به اینکه کشورهای غربی و سازمان ملل فقط ادعای حمایت از حقوق بشر را دارند ، اضافه کرد:مردم مظلوم یمن امروز در مقابل حملات رژیم آل سعود احتیاج به حمایت دارند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به دیدار معلمان با مقام معظم رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند:آمریکا دچار چنان بی آبرویی شده است که رسما از نقض آشکار همه قواعد اخلاقی و انسانی و نقض شعارهای حقوق بشری حمایت می کند و رسما به آل سعود کمک اطلاعاتی و نظامی می کند و یمن را از دریافت کمک های اولیه پزشکی و دارویی محروم کرده اند و دست جنایت کاران را باز گذاشته اند.

حجت الاسلام اسدزاده افزود:در جریان تهاجم ظالمانه آل سعود و محاصره دارویی و غذایی مردم یمن که علاوه بر کشته و مجروح شدن هزاران زن و مرد و کودک در آستانه فاجعه انسانی قرار دارد،چرا از صلیب سرخ و نهادهای بین المللی خبری نیست و علی رغم اینکه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بارها خود را آماده کمک رسانی به مردم یمن کرده است متاسفانه نظامیان و حاکمان آل سعود به دستور اربابانشان مانع از این اقدام بشر دوستانه گردیده اند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بر لزوم توجه مسئولان به معیشت معلمان تاکید کرد و گفت:معلمان به عنوان بخش اصلی و یکی از اثرگذارترین عناصر دخیل در امر آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد.

خطیب جمعه اصلاندوز درادامه از میزبانی شهر مرزی اصلاندوز از دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در روز پنچشنبه هفته آینده 24 اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) خبر داد و گفت:الحمدالله این برکت و عنایت خدا که عطرآگین می شود با قدم گمنامان که گفته می شود آشنایان گمنام هستند.چرا که اینها کسانی هستند که از فرش بریدند و به عرش اعلی رسیدند.اینها از نفس گذشته تا به حق و لقاءحق رسیدند اینها فرزندان خمینی (ره)کبیر هستند که به ندای رهبرشان لبیک گفتند و به حق رسیدند.اینها کسانی هستند که حق را ثابت و باطل را شکست دادند.

حجت الاسلام اسدزاده از اهالی ولایتمدار و غیرتمند شهر اصلاندوز و روستاهای تابعه و قشلاقات خواست با حضور گسترده خود قدم این مهمانان الهی را ارج نهیم چرا که همه آسایش و آرامش ما مدیون شهداست.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به هفته بسیج سازندگی فعالیتهای بسیج سازندگی ناحیه عشایری را در تحقق اقتصاد مقاومتی در تمامی عرصه ها خوب و قابل قبول دانست.

وی در پایان از هجوم سگهای ولگرد در شهر اصلاندوز ابراز نگرانی کرد و گفت:این سگها امنیت بهداشتی شهر را بشدت تهدید می کنند و شبانه روزی در داخل شهر و خیابانها ول شده اند اکثرشان بیمار هستند که مسئولین امر هرچه سریعتر و جدی تر باید به این مشکل رسیدگی کنند.

گفتنی است ،نمازگزاران اصلاندوزی پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به جنایات آل سعود در یمن از مسجد جامع اصلاندوز تا میدان نماز این شهر راهپیمایی کردند.

 

ارسال نظرات