خبرهای داغ:

آیین عزاداری سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) در میانه برگزار شد ‎

خبرگزاری بسیج: آیین سوگواری حضرت امام موسی کاظم(ع) به همت پایگاه شهید مددی و با حضور بیش از 300 نفر از بسیجیان و پاسداران و سینه زنان هیئت ثارالله در مسجد موسی بن جعفر(ع) میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۹۰۴۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، امام جمعه میانه در این آیین ماه رجب را ماه دعا، راز و نیاز و روزه داری خوانده و با اشاره به احادیثی در اهمیت و جایگاه این ماه گفت: ماه رجب جزء ماه های با عظمت الهی است و در قیامت، اهل رجب را با نام صدا می کنند.

حجت الاسلام محمدرضا حامدی با اشاره به حدیثی از امام موسی بن جعفر(ع)، ایمان و ارزش قائل شدن به بندگان خدا را دو ویژگی دین اسلام برشمرد و بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ غنی اسلام در جامعه تاکید کرد.

وی افزود: همه واهمه دشمن از حقانیت اسلام است و از اینکه اگر مردم دنیا دین ما را بشناسند، اسلام اختیار خواهند کرد بنابراین با راه اندازی فرقه های ضاله ای چون داعش و القاعده و ... اسلام را دینی غیرانسانی معرفی می کنند.

حجت الاسلام حامدی ادامه داد: هدف دشمن انحصارطلبی و حفظ برتری و سلطه خود در جهان است اما با توجه به اوضاع جهان می بینیم که تنها نقطه ای که مردم آن در امنیت کامل به سر می برند کشور ایران است و این نعمت خفیه الهی است که باید قدر آن را بدانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها