به مناسبت سوم خرداد؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در زنجان برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۳۱۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح زنجان صبح امروز با حضور نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، ارتش و جمعی از سربازان وظیفه برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مسئولان بلندپایه استان زنجان از جمله آیت الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان، حمیدرضا شهبازی معاون سیاسی استاندار زنجان، آراض ضیایی رئیس شورای شهر زنجان، علی مظهری فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی ارتش، جمعی از مسئولان نیروی انتظامی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان، حجت‌الاسلام متین نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان، مجید فرخی فرماندار زنجان، جمعی از معاونان سپاه استان زنجان، بازنشستگان نیروهای مسلح استان و جمعی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند.

در این مراسم نیروهای مسلح ضمن ادای احترام به روح امام خمینی (ره) و مقام شامخ شهدا یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدایی که در آزادسازی خرمشمر جان خود را نثار کردند، گرامی داشتند.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان زنجان و مسئولان استان از آمادگی نیروهای مسلح سان دیده و با تعدادی از جانبازان حاضر در این مراسم دیدار و گفت‌وگو کردند.


ارسال نظرات