بزرگداشت ششمین سالگرد شهدای گمنام در پارس‌آباد

مراسم بزرگداشت ششمین سالگرد ۳ شهید گمنام در پارس‌آباد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۵۲۳۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، هم‌زمان با ششمین سالگرد3 شهید گمنام در پارس‌آباد، مراسم بزرگداشتی در جوار یادمان شهدای گمنام با حضور مردم مومن و متدین این شهر برگزار شد.
حجت‌الاسلام جعفر ادیب‌نژاد در این مراسم معنوی گفت: امروز زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و یاد و راه شهدا تا ابد جاودانه خواهد ماند.
روحانی اعزامی از تبلیغات اسلامی پارس‌آباد افزود: باید کاری کنیم تا خداوند، شهدا و امام امت(ره) از ما راضی باشند و فردای قیامت شهدا با حالت ناراحتی به ما نظر نکنند.
وی در ادامه بیان کرد: با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، نقشه تهاجم گسترده فرهنگی دشمنان نظام نقش بر آب خواهد شد، زیرا جوانان کشورمان با آشنایی با این فرهنگ عظیم، واقعیات اسلام را به خوبی درک خواهند کرد و هیچگاه فریب طاغوت را نخواهند خورد.
حجت‌الاسلام ادیب‌نژاد افزود: شهیدان با دل کندن از دنیای مادی به فضای بیکرانه جاودانه رسیدند و به دور از هرگونه وابستگی به حیات طیبه الهی دست یافتند.
وی شهید را شاهد خواند و گفت: شهید آگاه است و به اعماق وجود خودش معرفت پیدا کرده است و تا زمانی که کسی خود را نشناسد نمی‌تواند خدا را بشناسد همان حدیث معروف که می‌فرماید: من عرف نفسه فقد عرف ربه.
حجت‌الاسلام ادیب‌نژاد شهید را حجت و شاهد برشمرد و ادامه داد: شهید موفق شده است تا پرده‌های دنیای مادی را بشکافد و حقایق و روشنایی‌ها را ببیند و شاهد، معرفت و حجت چیزهایی است که از شهید یاد می‌گیریم.

ارسال نظرات