پيشرفت فيزيكي 40 درصدي راه آهن اردبيل – ميانه در بخش فيروز كوثر

فرماندار كوثر گفت: شركت جهاد نصر حمزه در پروژه راه آهن اردبيل – ميانه (واقع در سه راهي بخش فيروز) 40 درصد پيشرفت فيزيكي را داراست.
کد خبر: ۸۵۲۶۹۱۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، عليرضا عليپور، فرماندار شهرستان کوثر در بازديد از پروژه راه آهن اردبيلميانه (واقع در سه راهي بخش فيروز شهرستان كوثر) كه قطعه 3 الف اين پروژه ملي را شركت جهاد نصر حمزه بر عهده دارد اظهار كرد: شركت جهاد نصر حمزه در اين پروژه 8 كيلومتري با پيشرفت فيزيكي 40 درصدي نسبت به اتمام آن در آينده اي نزديك تلاش مي كند كه بايستي در راستاي اتمام هرچه سريعتر اين پروژه و بهره برداري از آن تمامي دستگاههاي اجرايي و نهاد هاي دولتي مسائل و مشكلات اين شركت را مرتفع سازند.

رستمي، مدير كارگاه جهاد نصر حمزه هم در ادامه طي نشست با فرماندار كوثر با بيان اينكه اين شركت بيش از 100 نفر را اشتغالزايي كرده است افزود: سه راهي و ورودي بخش فيروز از جاده اصلي سرچماردبيل طي اقدامات صورت گرفته مجهز به رمپ هاي ورود و خروج و همچنين عمليات آسفالت آن با همكاري ادارات ذيربط انجام خواهد يافت.

در ادامه بخشدار فيروز شهرستان كوثر و رئساي ادارات راه و شهرسازي، منابع طبيعي، جهاد كشاورزي،آب و فاضلاب روستايي، امور آب، محيط زيست در رابطه با حل و فصل مسائل و مشكلات اين شركت (جهاد نصر حمزه) گفتگو كردند.

گفتني است كه آسفالت سه راهي بخش فيروز از جاده اصلي اردبيل - سرچم منتهي به مركز بخش فيروز، استقرار رمپ هاي ورود و خروج، افزايش فشار آب شرب شركت مربوطه و همچنين راه اندازي CNG بخش فيروز از جمله مسائلي بود كه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

ارسال نظرات