فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز:

روز قدس روز فرياد رهايي فلسطين از چنگال ظلم و ستم استکبار جهاني

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: روز جهانی قدس روز فرياد رهايي فلسطين از چنگال ظلم و ستم استکبار جهانی است و باید باشکوه برگزار شود.
کد خبر: ۸۵۳۸۶۸۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز:

سرهنگ علیرضا زارع افزود: از ابتکار مهم معمار کبير انقلاب اسلامي در نامگذاري روز جهاني قدس و فراهم آوردن عرصه‌اي براي نمايش قدرت امت اسلامي در حمايت از ملت مظلوم فلسطين و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژيم اشغالگر و غاصب صهيونيستي، امروز منجر به شکل گيري اقتدار ملت‌هاي حق طلب و آزاديخواه در مقابل قدرت‌هاي استکباري و استعمارگر در اقصي نقاط عالم شده است.

وی اضافه کرد: انديشه راهبردي امام خميني(ره) در تعيين روز جهاني قدس، تحولات بزرگي را در معادله رويارويي با رژيم صهيونيستي در سطح منطقه و جهان اسلام پديد آورده و مسيري نو در صحنه مبارزه با رژيم اشغالگر قدس را نمايان ساخته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز تاکید کرد: روز جهاني قدس روز فرياد رهايي فلسطين از چنگال صهيونيست‌هاي غارتگر و نماد مقابله مستضعفين عالم با ظلم و استکبار جهاني است.

زارع گفت: مردم مؤمن و روزه‌دار ايران اسلامي با حضور گسترده و انقلابي خود در مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس همگام و هم ‌صدا با ساير مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطين اشغالي بار ديگر بانگ "مرگ بر آمريکا"و "مرگ بر اسرائيل" را فرياد خواهند کرد و در لبيکي ديگر به نداي ولي امر مسلمين جهان، حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي(مدظله العالي)، با آرمان‌هاي حضرت امام خميني(ره)، که همان آزادي قبله اول مسلمين است، تجديد ميثاق خواهند نمود.

ارسال نظرات