رامسر مازندران دراستقبال شهدای غواص جوان

عروس ایران در استقبال غواصان داماد

29 سال در غربت ندا سر می دادند و حالا مردم بغض بر گلو ترکانده تا خوش‌نامان را فریاد زنند که در اوج عزت و احترام به وطن بازگشتند، مردم رامسر با تشییع باشکوه خود نشان دادند که هرگز مردان مرد سرزمین خود را از یاد نمی‌برند
کد خبر: ۸۵۵۱۸۲۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸





به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، کاروان «مقاومت، بصیرت، وحدت» حامل شهدای غواص، هشت صبح پنجشنبه از اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر به سمت میدان امام این شهر حرکت کرد و ساعتها مورد استقبال باشکو‌ه مردم رامسر قرار گرفته‌اند.

تمام مسیر خیابان امام خمینی (ره) رامسر از امواج مردمان با بصیرت و قدرشناس پوشیده شد، آنها به استقبال آلاله‌هایی رفته بودند که پس از 29 سال از آب‌های روان ابوفلوس عراق به کرانه پرخروش خزر قدم گذاشته‌اند، شیرمردانی که بزرگتر‌ترین آنها 25 ساله است، جوانان و نوجوانانی که به ندای رهبر زمان خود لبیک گفتند.

آنها 29 سال در غربت ندا سر می دادند و حالا مردم بغض بر گلو ترکانده تا خوش‌نامان را فریاد زنند که در اوج عزت و احترام به وطن بازگشتند، مردم رامسر با تشییع باشکوه خود نشان دادند که هرگز مردان مرد سرزمین خود را از یاد نمی‌برند و می‌دانند که امنیت و عزت امروز سرزمین ما مرهون نفس‌ها و خون‌های پاکی است که بی‌هیچ چشم‌داشتی برای استقلال وطن، علیه یزیدین زمان جنگیدند.

در مسیر کاروان شهدا، زنان و مردانی بودند که با اهدای گل، دود کردن اسپند، توزیع نذری و حتی سبدهای حنا که نشان از تبریک شهادت دارد، ارادت خود را به شهدای غواص نشان دادند.

در این مراسم امام جمعه رامسر ضمن تقدیر از مردم این شهرستان در تشییع و استقبال از شهدای غواص گفت: این شهدا به تبعیت از شهدای کربلا و ابوالفضل عباس (ع) به جبهه‌ها رفتند و با دست‌های بسته از ما شفاعت می‌کنند.

حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی اظهار کرد: امروز شما مادران و پدران و زنان و مردان رامسر برای شهدا پدری و مادری و برادری و خواهری کردید و زائر شهدا هستید.

پس از پایان مراسم تشییع شهدای غواص در رامسر، آلاله‌های وطن در شیرود تنکابن مورد استقبال و تشییع مردمان این دیار قرار می‌گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها