مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه سلمان خبر داد:

زمینه لازم جهت جذب خیرین فراهم می شود

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه سلمان از ایجاد زمینه های لازم برای جذب خیرین نیکوکار خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۱۸۶۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزاش خبرنگار خبر گزاری بسیج ،سرهنگ پاسدار  غلامرضا خمر در نشست با معاون توسعه و مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره)و کارشناس شبکه های مردمی اظهار داشت: ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و اثربخشی تلاشهای نهادهای انقلابی در خصوص فرهنگ سازی و ترویج سنت های الهی از جمله اهداف برگزاری این نشست صمیمانه است.

وی از در اختیار گذاشتن مکانهای مناسب جهت ایجاد مراکز نیکو کاری در سطح استان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود :  جشن نیکوکاری صرف نظر از هدایایی که طی آن جمع آوری می شود به لحاظ معنوی ، اجتماعی و فرهنگی دارای کارکرد های ویژه ای است که از جمله آنها می توان به گسترش و تقویت هرچه بیشتر فرهنگ احسان و انفاق، کمک به همنوع و انسجام اجتماعی اشاره کرد.

وی با تاکید بر ایجاد زمینه های لازم جهت جذب خیرین تصریح کرد:  نوع دوستی و کمک رسانی به ایتام و نیازمندان از دیدگاه آیین الهی و جهانی اسلام امری ذاتی و فطری است.

سرهنگ خمر بر همکاری با سازمان کمیته امداد امام خمینی(ره) در جهت بهرمندی بیشتر این سازمان تاکید و خاطر نشان داشت: برگزاری جشن نیکوکاری از اقدامات بسیار خوبی است که در سال‌های اخیر توانسته زمینه مشارکت مردم در کمک به هم‌نوعان در آستانه سال نو را فراهم سازد و امسال نیز این جشن همچون سال‌های گذشته با شکوه بالایی برگزار می‌شود
ارسال نظرات