به همت سازمان بسیج رسانه

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در شهرستان قروه برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۸۴۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار ظهر امروز با همکاری ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان قروه و سازمان بسیج رسانه استان کردستان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ سعید شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در این مراسم گرامیداشت اظهار داشت: 17 مرداد در تقویم کشور به نام زنان و مردان تلاشگری مزین شده است که با تیزبینی و هوش بالای خود حقیقت طلبی وانعکاس واقعیت را سرلوحه کار خود قرار می دهند

وی افزود: خبرنگاران ایران اسلامی خبرنگارانی هستند که فعالیت کاری انها هدفی مقدس و نگاره های قلم هایشان به دور از طعنه ها مقصودی ارزشمند و گران بها را دنبال می کنند.

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: خبرنگاران ایران اسلامی با تلاش های وافر خود در عرصه خبر و رسانه نماد بارزی از تعهد ، تخصص ، امانت داری و سلامت کاری را به نمایش گذاشته اند.

شعبانی با بیان اینکه خبرنگاران با وجود تمامی مشکلات در اجرای رسالت سنگین اطلاع رسانی همچنان استوار و ثابت قدم هستند افزود: خبرنگاران در مسیر پیشبرد منزلت رسانه ای خود گام بر می دارند.

شعبانی گفت: رسالت اطلاع رسانی اگرچه لازم است همواره مورد توجه جامعه باشد اما شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار بهانه ای است تا جامعه، زحمات بی بدیل و بی دریغ قشری آشنا شوند که شبانه روز برای آگاهی بخشی بر جامعه تلاش می کنند و برای پیشبرد این رسالت بزرگ هرگونه رنج و سختی را تحمل نموده و در این مسیر جان خود را بر کف نهاده اند.

به گفته شعبانی در شرایط کنونی امروز که بنگاه های خبرپراکنی و امپراطوری های رسانه ای با تمام توان خود به میدان کارزار فرهنگی امده اند لازم است خبرنگاران به فرموده مقام معظم رهبری با انعکاس اخبار خوب و مفید و امید بخش راه را برای سیاه نمایی اوضاع جامعه بر رسانه های بیگانه ببندند.

فرمانده سپاه قروه به رسالت سخت خبرنگاران اشاره و اظهار کرد: در شرایطی که استکبار با اتش رسانه های تحت سلطه خود هر روز در گوشه ای از جهان دست به جنایت می زند به گونه ای که یکبار سوریه و عراق را هدف قرار می دهد و یکبار کودک کشی در غزه را کلید می زند وظایف رسانه ها و خبرنگاران از هر زمانی سخت تر میشود که همتی مضاعف را نیز می طلبد.

وی با بیان اینکه کشورهای استکباری به سردمداری آمریکا با 3 عامل به جنگ با اسلام برخواسته اند افزود: کشورهای استکباری با استفاده از قدرت مادی و رشوه دادن به کشورهای وابسته، استفاده از توان نظامی و تجهیزات نظامی و نیز استفاده از غول های رسانه ای به دنبال نبرد با اسلام هستند.

به گفته شعبانی در حال حاضر بیش از 87 درصد از رسانه های جهان در اختیار یهودیان قرار دارند که این رسانه ها تنها به دنبال سست کردن بنیان های خانواده ها هستند.

وی تنها راه مقابله با فرهنگ غربی و تهاجم فرهنگی و شبیخون غربی را در استفاده از ظرفیت بسیج رسانه عنوان کرد و افزود: ما باید به دنبال تهیه خوراک سالم رسانه ای برای فرزندان این مرز و بوم باشیم و این تنها از طریق بسیج رسانه امکان پذیر است.

ارسال نظرات