برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در پارس‌آباد انجام شود

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: برنامه‌ریزی برای بازگشایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در آستانه بازگشایی مدارس در شهرستان پارس‌آباد انجام شود.
کد خبر: ۸۵۵۴۸۹۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، مهدی احمدی، فرماندار شهرستان پارس‌آباد در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان پارس‌آباد، اظهار داشت: بازرسی و کنترل قیمت‌ها و گشت مشترک ادارات مربوطه و متولی در این حوزه برای رفاه حال مردم یکی از ضرورت‌ها است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد افزود: مردم شهرستان انتظارات زیادی در بهبود وضعیت بازار در زمینه‌های عرضه صحیح کالا و خدمات دارند که متولیان امور باید در این زمینه نسبت به رفع مشکلات بازار اقدام کنند و خواسته‌های مردم را در این حوزه پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر جلوگیری از کشتار غیرمجاز دام و افزایش نظارت‌های بهداشتی و شرعی بر ذبح دام در سطح شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: کشتار غیرمجاز دام مخاطرات زیادی را برای سلامتی انسان دارد و در کنار این امر آلودگی‌های محیط زیست را نیز زمینه‌ساز شده و سبب انتقال برخی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام می‌شود که ضروری است نسبت به ساماندهی این امر اقدام شود.

احمدی جلوگیری از فعالیت عرضه‌کنندگان کپسول گاز مایع در سطح شهر را از مسئولان مربوطه خواستار شد و گفت: در زمینه بهبود وضعیت آرد در کارخانه آرد مغان نیز باید اقدامات لازم انجام شود تا با بهبود کیفیت آرد شاهد افزایش کیفیت نان توزیعی در بین مردم باشیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به سهمیه 320 تنی سبوس دامداری‌های شهرستان تصریح کرد: در شهرستان پارس‌آباد بیش از یک میلیون واحد دامی وجود دارد که این مقدار سبوس نیاز دامداران را کفاف نمی‌کند و انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان نسبت به افزایش سهمیه سبوس در حد نیاز دامداری‌ها اقدام کنند.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای بازگشایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در آستانه بازگشایی مدارس اظهار داشت: جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار تنها مربوط به قیمت‌ها نیست بلکه بررسی اوضاع کمی و کیفی کالا و تامین مایحتاج مردم و رفع مشکلات نیز در آن مطرح و رسیدگی می‌شود.

ارسال نظرات