مدیر عامل پست بانک ایران/

۱۵ میلیون نفر از خدمات پست بانک بهره‌مند می‌شوند

مدیر عامل پست بانک ایران گفت: در حال حاضر در سطح کشور حدود ۱۵ میلیون نفر از پست بانک خدمات متنوع بانکی دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۶۵۲۱۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، خسرو فرحی، مدیر عامل پست بانک ایران در دیدار با استاندار اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 14 هزار دفاتر خدماتی در کل کشور خدمات این بانک را ارایه می‌کنند و مردم می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

مدیر عامل پست بانک ایران با بیان اینکه از این تعداد دفاتر پست بانک در سطح کشور 11 هزار دفاتر در سطح روستاها و 3 هزار دفاتر در شهرها مستقر هستند، گفت:‌ از طریق این دفر عملیات‌های مختلف بانکی به مراجعان در سطح کشور و به ویژه روستاها ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حـدود 10 هزار و 362 دفتر تراکنش مالی و خدماتی مختلف از طریق دفتر پست بانک سراسر کشور ارائه شده و عمده تسهیلات خرد بانکی نیز توسط پست بانک به مردم ارائه می‌شود.

مدیر عامل پست بانک ایران افزود:‌ در سطح کشور حدود 15 میلیون نفر از پست بانک خدمات متنوع بانکی دریافت می‌کنند که تلاش می‌کنیم با توسعه سطح خدمات‌رسانی‌ها و نیز افزایش دفاتر پست بانک خدمات مختلفی را به مردم ایران ارائه کنیم.

فرحی بیان کرد: بخش قرض‌الحسنه پست بانک نیز بیش از پیش فعال شده و در حال حاضر تسهیلات وام ازدواج به‌ویژه به دانشجویان ارایه می‌کند که تلاش می‌کنیم خدمات در این حوزه را گسترش دهیم.

ارسال نظرات