خبرهای داغ:
امام‌جمعه قائمیه:

بررسی برجام عامل اختلاف و تفرقه‌افکنی در کشور نباشد

خطیب نماز جمعه قائمیه گفت: موضوع بررسی برجام توسط مجلس و یا اظهارنظر دلسوزان نظام عامل اختلاف و تفرقه‌افکنی در کشور نباشد.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۶۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از کازرون، حجت‌الاسلام قهرمان عباسی در خطبه‌های امروز بخش قائمیه با گرامی‌داشت سالروز ازدواج آسمانی و مبارک حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) که روز ازدواج نام‌گذاری شده است اظهار داشت: ازدواج نه‌تنها در اندیشه دینی یک امر مقدس و خیر بوده بلکه ازدواج این دو انسان کامل و دو شخصیت ممتاز دینی حضرت امیر مؤمنان (ع) و فاطمه الزهرا (س) می‌تواند بیانگر هدف متعالی ازدواج و شیوه‌های موفق و خوشبخت و سعادت‌آفرین آن باشد.

وی گفت: امروزه داشتن هدف‌های نامربوط و غیرمعقول در ازدواج و به‌کارگیری شیوه‌های غلط در شکل‌گیری آن باعث آسیب‌زدگی‌های بسیاری در خانواده‌ها شده است.

امام‌جمعه قائمیه، محبت و عشق واقعی، شناخت صحیح و معقول از زندگی مشترک، همتا بودن قناعت‌ورزی و ساده‌زیستی را ازجمله ملاک و معیارهای ماندگار در امر ازدواج برشمرد و گفت: امروزه به‌جای این ملاک‌ها عوامل زودگذر مانند تجمل‌گرایی، چشم‌وهم‌چشمی، توقعات منفعت‌طلبانه قرار گرفته که این ملاک‌ها باعث تزلزل در میان خانواده‌ها شده است.

عباسی در بخش دیگر سخنان خود به تلاش برای نفوذ دشمن به داخل کشور اشاره کرد و بیان داشت: راهبردی‌ترین موضوع که امروزه باید موردتوجه مردم و مسئولان نظام اسلامی باشد مسدود کردن راه‌های نفوذ دشمن است به‌طوری‌که او برای نفوذ به داخل کشور به هر راهی متوسل می‌شود.

امام‌جمعه قائمیه خاطرنشان کرد: دشمن به کمک ابزارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای خود در باور مردم تأثیرگذاری را بالا می‌برد و مخاطبان را نا‌خواسته اسیر خود می‌کند.

وی با اشاره به بررسی برجام متذکر شد: موضوع بررسی برجام توسط مجلس و یا اظهارنظر دلسوزان نظام نباید عامل اختلاف و تفرقه‌افکنی باشد.

امام‌جمعه قائمیه گفت: موضوع برجام باید جبهه اتحاد در مقابل دشمن ایجاد کند و راه‌ها‌ی نفوذ بر دشمن را ببندد و نباید این رفت‌وآمدها ما را خوش‌بین و از شیطان بزرگ یعنی آمریکا غافل کند.

عباسی با یادآوری سخن حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ است افزود: آن دسته افرادی که در عادی‌سازی روابط با آمریکا تلاش می‌کنند چه مبنایی برای تلاششان دارند آیا آمریکا از خوی شیطانی‌اش عدول کرده و یا مردم و نظام از مبارزه با استکبار خسته شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها