رئیس کارگروه سرمایه گذاری شهرستان خلخال/

تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در تفرجگاه اندبیل ادامه می یابد

رئیس کارگروه سرمایه گذاری شهرستان خلخال گفت: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در تفرجگاه اندبیل از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی ادامه می یابد.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۸۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، علی نظری، به اتفاق مدیر کل میراث فرهنگی استان، بخشدار مرکزی و سرمایه گذار بخش خصوصی طرح تفرجگاه اندبیل از چگونگی اجرای این طرح بازدید و گفت: با برگزاری جلسات مختلف با سرمایه گذار بخش خصوصی ساخت طرح گردشگری تفرجگاه اندبیل ادامه می یابد.

فرماندار خلخال گفت: موضوع ساخت تفرجگاه اندبیل در فضای اجتماعی به عنوان یک بحث اجتماعی جریان یافته و سرمایه گذار بخش خصوص مکلف به رعایت قانون باشد و اگر این توان را در ساخت این مجموعه نداشته باشد مطمئنا خلع ید خواهد شد.

وی گفت: تنوع گردشگری شهرستان خلخال نیازمند توجه به زیرساخت ها را دو چندان می کند و متاسفانه در گذشته به این موضوع مهم پرداخت نشده و شهرستان در این موضع با مشکل مواجه است.

فرماندار خلخال گفت فراهم نمودن بستر گردشگری در شهرستان و ماندگار نمودن مسافران از اهداف ستاد تسهیلات سفر شهرستان بوده و باید این زیرساخت ها هر چه زودتر تکمیل شود و شهرستان خلخال پل ارتباطی استان های شمالغرب کشور به مرکز کشور است و جاذبه‌های گردشگری شهرستان منحصر به فرد است و تفرجگاه اندبیل یکی از نمونه‌های بارز طبیعی و خدادادی منطقه است.

وی از سرمایه گذار بخش خصوصی خواست تا با جدیت وارد عمل شده و کار ساخت وساز را ادامه دهد.

نظری گفت: مشکل معارض محلی این طرح بزرگ تفرجگاهی نیز حل شده و هیچ بهانه‌ای برای عدم ادامه طرح از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی طرح وجود ندارد.

ارسال نظرات