اجرای رژه حماسی در شهرستان رودان

در اولین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان رودان نیروهای نظامی و انتظامی توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۵۷۲۵۶۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره 8سال دفاع مقدس در دلاوری نیروهای نظامی و انتظامی در میدان امام خمینی شهرستان رودان توان و قدرت نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه شهرستان رودان در جمع نیروهای نظامی و انتظامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان، شهدا و جانبازان 8سال دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس برای ما و دشمنان درس است ، درس برای ما این است که 8سال تمام کشور های دنیا برای نابودی اسلام و قرآن در مقابل یک کشور نوپا ایستادندولی با تکیه بر ولایت فقیه و همدلی و اتحاد در مقابل آنان پیروز شدیم که در سی است که باید همیشه اتحاد و همدلی خود را حفظ نمود .

سید مهدی تاج زاد افزود: 8 سال دفاع مقدس برای دشمنان ایران اسلامی درس بزرگ است که با تمام قدرت با همدستی تمام کشور ها در مقابل یک کشور اسلامی ونوپا نتوانستند مقابله نمایند و با شکست سنگین تری مواجه خواهند شد.

ایشان خطاب به مردم و بسیجیان خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم این کشور گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب آیت الله امام خامنه ای (مد ظله العالی)و اتحاد و همدلی خود را حفظ کرده اند هیچ قدرتی در مقابل آنان توان مقابله را نخواهد داشت وه همه باید بدانیم که دشمن رمز موفقیت ایران اسلامی که تابع ولایت و اتحاد میباشد پیداکرده و به دنبال از بین بردن یا کم رنگ کردن این رمز پیروزی می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار