فرماندار اردبیل:

هنوز پیکر 3 تن از جان باختگان اردبیلی حادثه منا شناسایی نشده است

هنوز پیکر 3 تن از جان باختگان اردبیلی حادثه منا شناسایی نشده است و تلاش سازمان حج و زیارت برای شناسایی پیکر این جان باختگان با جدیت ادامه دارد.
کد خبر: ۸۵۷۸۵۹۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در سی و دومین اجلاس معاونان و رؤسای سازمان فرهنگی ورزشی کلان شهرها و مراکز استان‌ها در مجمع فرهنگی هنری فدک اردبیل اظهار داشت: متأسفانه در حادثه منا 12 تن از حاجیان اردبیلی جان باختند که تاکنون پیکر 9 تن به استان انتقال داده شده و با حضور اهالی ولایتمدار و شهیدپرور اردبیل تشییع و خاکسپاری شده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز پیکر مرحومین احمد ستوده، موسی افغانی‌اصل و نوح‌علی قاسمی شناسایی نشده است، تصریح کرد: دولت آل‌سعود باید هرچه زودتر نسبت به فاجعه بزرگ منا جواب قانع کننده‌ای ارائه بدهد چرا که این فاجعه بسیار بزرگ به دلیل بی‌تدبیری این دولت در برگزاری مراسم حج اتفاق افتاد.

فرماندار اردبیل بیان کرد: برگزاری اجلاس شهرداری‌ها و سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی در اردبیل فرصتی بسیار بزرگ برای انتقال تجربیات شهرداری‌های کشور است و باید از این فرصت به دست آمده برای توسعه و عمران و آبادانی کشور در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم که انتظار می‌رود برگزاری اجلاس شهرداری‌ها در اردبیل نتایج بسیار مثبتی داشته باشد.

زنجانی با اشاره به اینکه باید برنامه‌های آموزشی برای تربیت شهروندان حقوق‌مدار در استان اردبیل افزایش یابد، افزود: هم‌اکنون دولت به تنهایی قادر به توسعه و عمران شهر نیست و باید در این زمینه مشارکت‌های مردمی افزایش یابد.

وی تصریح کرد: باید قدر فرصت‌های به دست آمده را بدانیم و با استفاده از مشارکت‌های مردمی توسعه و عمران و آبادانی شهر را رقم بزنیم و با پرورش شهروند موفق و توسعه‌گرا می‌توان شهری زیبا و بافرهنگ ایجاد کرد.

فرماندار اردبیل بیان کرد: عملکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، شهرداری و شورای شهر در طول این 2 سال قابل قبول بوده است و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با اجرای برنامه‌های شاد و جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی نقش بسزایی در شادابی جامعه داشته است.

ارسال نظرات