فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گرمي:

يادواره شهدا از نيازهاي جامعه امروزی است

پي بردن به عمق مفهوم شهید و شهادت و بیان و عمل به وصیت نامه شهدا یک دستوالعمل معنوی برای عمق بخشی به این یادواره هاست.
کد خبر: ۸۵۸۵۶۶۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، سرهنگ حسن نوري، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گرمي در يادواره شهداي روستاي زنگبار كه به همت پايگاه اين روستا و حوزه مقاومت بسيج اميرالمومنين (ع) بخش موران برگزار شد گفت: علاوه بر توجه بر كميت يادواره كه برگزار مي كنيم با تعميق در سيره و رفتار شهدا و مطرح كردن وصيت نامه و تشريح ولايت پذيري شهداي والا مقاوم در هشت سال دفاع مقدس و طول انقلاب، كيفيت يادواره ها را پربارتر كنيم.

وي با بيان اينكه كلمه شهيد ريشه معرفتي عميقي در فرهنگ ما دارد اظهار كرد: دست یابی به پیشرفت در عرصه هاي مختلف، ثمره تبعیت مردم و مسئولین در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و مديون خون پاك شهدا گرانقدر انقلاب اسلامي است كه دشمنان را ناكام گذاشته است.

سرهنگ حسن نوري برگزاری یادواره شهدا را براي حفظ فرهنگ و ارزش اسلامي، یکی از نيازهاي جامعه امروز عنوان كرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا نباید تنها به جلسات احساسی محض بگذرد بلکه باید به عمق مفهوم شهید و شهادت نیز پی برد و بیان و عمل به وصیت نامه شهدا یک دستوالعمل معنوی برای عمق بخشی به این یادواره ها است.

وی اصلی ترین هدف جبهه استکبار از تشکیل و تجهیز گروههای تروریستی را مقابله با اسلام ناب محمدی و پیشگیری از اسلامگرایی در غرب عنوان كرد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گرمي با اشاره به دوران دفاع مقدس اظهار كرد: پیروزی انقلاب اسلامي، دشمنان داخلی و خارجی این نظام را برآشفت و منجر به آغاز جنگی شد که تنها سلاح مردم در این میدان نبرد ایمان و اطاعت از رهبری بود و امروز ایثار و رشادت های آن جوانان ایران را به یکی از ابر قدرت های جهان تبدیل کرده است.

ارسال نظرات