با حضور قاری برجسته مصری

محفل قرآنی یادمان "حسن دانش" در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: 4 محفل قرآنی یادمان "حسن دانش" نخبه قرآنی یزد و با حضور استاد "محمود الشحات انور" قاری برجسته مصری در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۵۶۹۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل با اشاره به اینکه مسابقات قرآن کریم استان یزد امسال با نام و یاد استاد برجسته قرآن کریم، "حسن دانش" که جان خود را شهادت گونه در فاجعه منا تسلیم حق کرد، برگزار می‌شود، اظهار داشت: مرحله استانی سی و هشتمین دوره سمابقات سراسری قرآن کریم، با حضور ویژه استاد "محمود الشحات انور" قاری برجسته قرآن کریم از کشور مصر برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه استاد الشحات انور در این زمان در استان یزد حضور دارد، سعی شده که برنامه‌ریزی‌هایی برای استفاده بهتر از این حضور صورت گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد خاطرنشان کرد: به همین دلیل با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 4 محفل قرآنی با یاد استاد حسن دانش و دیگر قاریانی که جان خود را در فاجعه منا از دست دادند، برگزار می‌شود.

عادل تصریح کرد: از جمله برنامه‌هایی که برای حضور قاری برجسته قرآن کریم که از کشور مصر در ایران حضور می‌یابد، تدوین شده، محفل قرآنی در مسجد جامع زارچ یزد است که بعد از نماز مغرب و عشا روز چهارشنبه ششم آبان انجام می‌شود.

تسنیم

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه‌های این قاری برجسته در اردکان و روز پنجشنبه 7 آبان است، گفت: استاد محمود الشحات انور در آیین اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن کریم که در امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) یزد برگزار می‌شود هم به تلاوت آیاتی از قرآن کریم می‌پردازد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد خاطرنشان کرد: این قاری برجسته قرآن کریم همچنین جمعه این هفته در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه میبد تلاوت می‌کند.

عادل ادامه داد: از برنامه‌های ویژه‌ای که برای حضور این استاد در نظر گرفته شده، کارگاه آموزشی ویژه قاریان استان یزد است که در محل جلسات "شهید حاج حسن دانش" برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات