عمرانی در گفتگو با بسیج:

مسئولان پاسخگوی عدم استفاده از ظرفیت بسیج باشند

نماینده اصفهان در مجلس گفت: باید از مسئولین پرسید که به چه دلیل الان از ظرفیت بسیج استفاده نمی شود.
کد خبر: ۸۵۹۳۳۰۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

سکینه عمرانی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج اظهار کرد: در ارتباط با ظرفیت بسیج به عنوان یک ارگان منسجم مردمی که اکثرا هم جوانان در آن عضویت دارند،در طول سال هایی که تشکیل شده است کارهای زیادی انجام شده است.

وی افزود:در طول جنگ که نقش ویژه ای داشتند و بحث آن جداگانه است، بعد از جنگ نیز در مباحثی که جنبه عمومی داشته و یا طرح هایی مانند طرح هجرت که در مدارس اجرا شد،بسیار مثمر ثمر و مفید بوده است.

طرح های عمومی مانند حفاظت از محیط زیست،کشاورزی،کمک به روستاهایی که نیاز به بازسازی داشتند و ...تمام ظرفیت هایی که کارهای همگانی و عمومی است و اگر یک انسجام و مدیریتی خاصی داده شود و امکانات مناسبی فراهم شود در موضوعاتی مانند اقتصاد مقاومتی می تواند کمک بسیار بزرگ و ظرفیتی عالی در تحقق این اهداف ایفا بکند.

عمرانی تاکید کرد:حال چرا از این ظرفیت ها استفاده نمی شود باید از مسئولین پرسید که به چه دلیل الان از این ظرفیت استفاده نمی شود.در زمان جنگ این ظرفیت ها با آن همدلی ای که وجود داشت به خوبی نشان داد که یک مدیریت دقیق می تواند به استفاده از ظرفیت نیروی انسانی با کمترین هزینه منجر شود و کارهای عمومی در کشور انجام شود.

ارسال نظرات