خبرهای داغ:
رئيس دانشگاه پيام نور خسروشهر در گفتگو با بسیج:

بسيج بايد پيشرو در اقتصاد مقاومتي باشد

رئيس دانشگاه پيام نور خسروشهر با اشاره به فرا رسيدن هفته بسيج و نقش اين نهاد در پاسداري از آرمان هاي امام و شهدا، گفت: با توجه به نياز و ضرورت امروز جامعه در عرصه جهاني، بسيج بايد پيشرو در اقتصاد مقاومتي باشد.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۷۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
حسين عباسي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، اقتصاد مقاومتي را تشخيص حوزه هاي فشار و تلاش براي كنترل و بي اثر كردن و در شرايط آرماني تبديل چنين فشارهايي به فرصت دانست و از بسيجيان خواست، گام هاي عملي و جهادي در اين خصوص بردارند.

وي با تاكيد به اينكه باور و مشاركت همگاني و اعمال مديريت هاي عقلايي و مدبرانه پيش شرط و الزام چنين موضوعي است، تصريح كرد: مبناى اقتصاد مقاومتى بايد مبتنى بر اقتصاد اسلامى باشد و از ظرفيت هاى اقتصاد اسلامى كه بسيج نيز يكي از اين ظرفيت هاست، بهره كافى را برد تا تحت تأثير تغييرات فرهنگى اجتماعى ناشى از اقتصاد سرمايه دارى قرار نگرفت .

دانشجوي نمونه كشوري امسال در مقطع دكترا، كاهش وابستگي ها، تأكيد روي مزيت هاي توليد داخل و تلاش براي خوداتكايي و خودكفايى را از جمله راهكارهاي رسيدن به اين اقتصاد دانست كه بسيجيان نيز مي توانند به فراخور توانمندي ها خود، در اين بخش ها وارد شوند.

وي با بيان اينكه اقتصاد مقاومتى مختص زمان تحريم و جنگ نيست، بلكه يك چشم انداز بلندمدت پيش روى اقتصاد ايران است، اظهار اميدواري كرد: بسيجيان امروز به تاسي از بسيجيان دوران دفاع مقدس، ناممكن ها را ممكن كرده و اقتصاد كشور را پويا و فعال كنند.

ارسال نظرات