فرمانده سپاه ناحیه رشت:

رمز ماندگاری بسیج در خط ولایت بودن است

فرمانده سپاه ناحیه رشت گفت: تنها رمز ماندگاری بسیج این است که همواره گوش به فرمان رهبری و در خط ایشان بوده و با بصیریت وارد میدان شوند.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۴۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ مجید دوهندو در رزمایش الی بیت المقدس در جمع نیروهای بسیجی با بیان اینکه ما امروز نیاز به تمرینات بیشتری داریم، اظهار کرد:  بسیجیان باید با گردان بیت المقدس ارتباط زیادی داشته باشند.

وی افزود: بسیجیان جوان استان ما در این ساعات از شبانه روز و هوای سرد سوزناک کنار هم جمع شده‌اند و چنین رزمایش بزرگی را برگزار می‌کنند کار بسیار مهمی است، افزود: نام بسیج تهدید را به فرصت تبدیل می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه رشت با بیان اینکه مردم فرانسه با توجه به اینکه در اوج امکانات به سر می‌برند اما امروز هیچ امنیتی در کشور خود ندارند ، گفت: کشور اسلامی ایران با توجه به تهدیدات و هجمه های مختلفی که از سوی دشمنان می شود در کمال امنیت و آرامش قرار دارد.

دوهندو با بیان اینکه اگر یک سگ در اروپا کشته شود آنها عزای عمومی اعلام می‌کنند و اندوهناک می‌شوند، تصریح کرد: در کشورهای عراق، سوریه، یمن و ... در روز صدها انسان بی گناه کشته می شوند اما مجامع بین الملل هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان دو وظیفه مهم دارند، خاطرنشان کرد: کسب آمادگی یعنی آموزش ببینند و در گردان قرار بگیرند و حفظ آمادگی که قوای جسمانی خود را حفظ نمایند.

فرمانده سپاه ناحیه رشت اظهار کرد: دشمن امروز به حدی بر اعتقاداتش پایبند است که به خود نارنجک می‌بندد و در اجتماعات منفجر می شود و می‌گوید با پیامبر محشور می‌شود.

دوهندو یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را ولایت دانست و افزود: ولایت مداری و تابعیت از ولایت ، از مهمترین اصل هایی است که بسیج به آن پایبند بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تنها رمز ماندگاری بسیج این است که همواره گوش به فرمان رهبری و در خط ایشان بوده و با بصیریت وارد میدان شوند.

ارسال نظرات