خبرهای داغ:
یادداشت؛

بسیج؛ ژنرال جنگ نامتقارن

نه نظامی بود، نه آموزش نظامی خاصی دیده و نه دوره عالی جنگ را گذرانده بود، نه تجربه جنگ داشت نه سن و سال زیادی.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۹۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷

وقتی جنگ آغاز شد درس و مدرسه را رها کرد آمد جبهه، شد ژنرال جنگ نامتقارن، فرمانده تیپ و لشگر، ژئوپلسین، شد طراح عملیات ها، شد کابوس صدام ملعون، آری بسیار بودند بسیجیانی که روزی آمدند و جنگ را بهتر بگویم دفاع مقدس را مدیریت کردند، معنویت را به اوج رساندند، عشق و ایثار را معنی کردند و عاشورایی شدند.

در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس که روزگار کشور سخت شده بود بسیج آمد و امتحان داد خوب هم امتحان داد. بسیج در باب صدق امتحان صداقت داد، امتحان ایثار، فداکاری، شجاعت، ولایت مداری، صبر و شهادت طلبی را داد.

بعد از دوران دفاع مقدس تا به امروز بسیج آزمون های خود را داده است. بسیج در همه صحنه ها و مجاهدت ها با صداقت حضور یافته و این توانایی حضور مجاهدانه بسیج در صحنه ها، توانایی کارگشا و گره گشا است.

بسیج در میدان چالش های حیاتی و اساسی در صحنه حاضر است. بسیج در میدان های سخت با توکل بر خدا در مقابل دشمنان، دارای چنان قدرتی است که همگان را متحیر می سازد.

بسیج مایه عزت کشور و نظام است، معنای بسیج -حضور متن مردم درعرصه ها و فعالیت های اساسی برای ملت و کشور است. در هر کشوری وقتی مردم در صحنه حاضر باشند تا از آرمان ها و ارزش های خود دفاع کنند در آن کشور پیروزی قطعی است.

بدون وحدت عمل یا حضور نیافت مردم در صحنه، کشور ضربه خواهد خورد جایی که مردم در صحنه اند و پیوند محکمی میان آحاد مردم است پیشروی و پیروزی قطعی است.

هویت بسیج با هویت محرم و عاشورا گره خورده و بسیج پیرو مکتب عاشورا است چراکه برجسته ترین خصوصیت عاشورا همین فداکاری و شهادت طلبی بسیج است و اسلام زنده به عاشورا و اباعبدالله الحسین(ع) است و صراط بسیج، صراط امام حسین (ع) و صراط عاشورا است.

قربان امینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها