خدمات رسانی کاروان محرومیت زدایی سپاه ناحیه اردبیل در روستای کوهساره بخش هیر

در راستای محرومیت زدایی از روستاهای محروم، کاروان محرومیت زدایی سپاه ناحیه اردبیل در روستای کوهساره بخش هیر حضور یافته و اقدام به خدمات رسانی به اهالی این روستا نمودند.
کد خبر: ۸۵۹۹۸۷۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در راستای محرومیت زدایی از روستاهای محروم، کاروان محرومیت زدایی "محمد رسول ا...(ص)، پیامبر عطوفت و مهربانی" ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل در روستای کوهساره بخش هیر حضور یافته و اقدام به خدمات رسانی به اهالی این روستا نمودند.
سرهنگ عبدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) ، با بیان اینکه این کاروان با هدف محرومیت زدایی از مناطق محروم در این روستا حضور یافته است، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان اردبیل که به نوعی با روستاهای محروم در ارتباط هستند در این کاروان حضور داشتند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستا قرار گرفتند.
وی افزود: این کاروان در زمینه های پزشکی، دامپزشکی، طب اسلامی و سنتی، اقتصاد مقاومتی، مسائل حقوقی و پاسخگویی به مسائل شرعی برای اهالی این روستا خدمات رسانی نمودند.
دیدار از خانواده شهدا و عیادت از بیماران این روستا از دیگر برنامه های کاروان محرومیت زدایی "محمد رسول ا...، پیامبر عطوفت و مهربانی" ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل بود.

ارسال نظرات