کلنگ زنی احداث مسجد دانشجویی انصارالمهدی(عج) قشم

کلنگ احداث مسجد دانشجویی انصارالمهدی(عج) توسط گروه جهادی بسیج دانشجویی قشم به زمین زده شد.
کد خبر: ۸۶۰۶۱۹۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷

با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان قشم و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد،امام جمعه اهل تسنن قشم، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه، معاون سیاسی فرماندار، مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های قشم،شهردار و رئیس شورای شهر قشم و جمع کثیری از مدیران و رؤسای ادارات ،دانشجویان و مردم قشم، کلنگ احداث مسجد انصارالمهدی(عج) قشم در محل پارک ساحلی زیتون این شهر به زمین زده شد.

مظلومی مسئول دفتربسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان قشم در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری دانشجو: متولی ساخت این مسجد گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان قشم می باشد.

وی در ادامه بیان داشت: مسجد انصارالمهدی(عج)، از اولین مساجد دانشجویی شهرستان قشم می باشد که در مساحت ۳۷۴ مترمربع شامل خانه عالم و خادم و آشپزخانه در زیرزمین، شبستان مسجد شامل نمازخانه برادران در همکف و نمازخانه خواهران به صورت نیم طبق و غرقه های دائمی پاسخ به شبهات و احکام شرعی، سالن اجتماعات ۱۵۰ نفره و مجتمع فرهنگی در دو طبقه ساخته خواهد شد.

وی اظهار داشت:هزینه ساخت مسجدانصارالمهدی(عج) ۱۴ میلیارد ریال برآورد شده است که در صورت تأمین هزینه در مدت ۲ سال ساخته خواهد شد.

سیدحامد مظلومی در پایان ضمن دعوت از خیرین و مسئولان ذیربط جهت مشارکت در ساخت مسجد مذکور تصریح کرد: زمین مسجد دانشجویی انصارالمهدی(عج) با حمایت امام جمعه شهرستان قشم و اداره اوقاف و امورخیریه قشم، توسط سازمان منطقه آزاد به هیئت دانشجویی انصارالمهدی(عج) قشم واگذار گردیده است.

ارسال نظرات