قرارداد ۴۴۰ میلیارد تومانی بین وزارت نفت و علوم

موافقتنامه همکاری اجرای طرح‌های اولویت‌دار حوزه پایین دست صنعت نفت با دانشگاه‌های برگزیده به ارزش ۴۴۰ میلیارد تومان امروز بین وزارت نفت و وزارت علوم امضا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۵۲۳۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،  موافقتنامه همکاری اجرای طرح‌های اولویت‌دار حوزه پایین‌دست صنعت نفت با دانشگاه‌های برگزیده امروز با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت و محمد فرهادی به امضا می‌رسد.

موافقتنامه همکاری اجرای طرح‌های اولویت‌دار حوزه پایین‌دست صنعت نفت با دانشگاه برگزیده با هدف بهره‌گیری از توان بالقوه علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، ارتباط تنگاتنگ با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی خارجی و همکاری مناسب و نزدیک با شرکت‌های مهندسی مشاور کوچک و چابک برای ارتقای یافته‌های علمی به محصولات قابل عرضه تجاری مبتنی بر استانداردهای مهندسی، تأکید بر تنظیم، تجمیع، تحکیم، تعمیق و بست همکاری موثر صنعت و دانشگاه در بالاترین سطح و ایجاد بلوغ در تعامل فی ما بین طی بازه بلندمدت از طریق تأسیس مراکز ازدیاد برداشت و مؤسسات تحقیقاتی امضا می‌شود.

سهم شرکت ملی صنایع پتروشیمی از این موافقتنامه چهار قرارداد، شرکت ملی پالایش و پخش پنج قرارداد و شرکت ملی گاز سه قرارداد است.

ارسال نظرات