مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان صحنه: بسیج رسانه نمونه بارزی از سرباز ضد جنگ نرم است

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان صحنه، بسیج رسانه را نمونه بارزی از سرباز ضد جنگ نرم دانست و گفت: اعتماد سازی در زمینه سیاست های کلی یک جامعه و نظام یکی از وظایف و نقش های مهم رسانه ها است.
کد خبر: ۸۶۱۷۱۰۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

علی براری در گفتگو باروابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه؛ اظهار داشت: تشکیل سازمان بسیج رسانه در استان های کشور گام مؤثری برای همسو بودن با نظام و انقلاب اسلامی است.

 

وی در ادامه گفت: امروزه رسانه های غربی دست به هر گونه اقدام نرم، روانی و تبلیغات رسانه ای می زنندکه مقام معظم رهبری در این راستا رسانه ها، دانشجویان و اساتید را به هوشیاری فعالیت مبتنی بر فکرو تدبیر فرا خواندند .

 

براری با اشاره به اینکه بسیج رسانه نمونه بارزی از سرباز ضد جنگ نرم است، گفت: اعتماد سازی در زمینه سیاست های کلی یک جامعه و نظام یکی از وظایف و نقش های مهم رسانه ها است. رسانه از این طریق می تواند در ترسیم اهداف، اولویت ها و تبیین برنامه ها و همچنین بسیج نیروهای جامعه نقشی بسزا داشته باشد.

 

این کارشناس سینما تصریح کرد: رسانه ها نقش بسیار مؤثری در شفاف سازی مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را در جامعه دارند .

 

وی در پایان اظهار داشت: بسیار خرسندم با هدف ترویج فرهنگ بسیجی وارد این عرصه شده ام و امیدوارم که بتوانم در این مسیر مقدس و ارزشمند گام های تأثیر گذاری بردارم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات