رئیس شورای شهر جعفرآباد:

بهداری جعفرآبادمغان در حد خانه بهداشت

بهداری بخش جعفرآباد در حد یک خانه بهداشت بوده و پزشک اورژانس، مطالبه اصلی مردم این شهر است.
کد خبر: ۸۶۲۲۵۹۵
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵

تقی شادی، رئیس شورای شهر جعفرآبادمغان در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از بیله سوار،در تشریح اقدامات صورت گرفته در رابطه با مشکلات بهداری بخش جعفراباد گفت: در سال 92 با حضور بخشدار وقت و نائب ریئس شورا طی درخواستی که از مدیریت شبکه بهداشت درمان شهرستان بیله سوار در خصوص 24 ساعته شدن فعالیت این مرکز بهداشتی صورت گرفت، در نهایت، مدیریت شبکه بهداشت درمان شهرستان بیله سوار با درخواست مسئولان بخش جعفراباد، موافقت کرده و مقرر شد تعداد دکترعمومی این مرکز از یک نفر به 3 نفر افزایش یاید.

وی با اشاره به رفع دغدغه های مردم بخش، در مورد سه شیفته شدن مرکز بهداشت به ادامه این دغدغه ها از سوی مردم اشاره کرد و گفت: پس از مکاتبات و نامه نگاری های صورت گرفته قرار شد تعداد 3 پرستار نیز به پرسنل این بهداری اضافه شود که در حال حاضر این تعداد نیز مشغول به فعالیت هستند و جمعا 6 نفر که 3 نفر آن دکتر عمومی و 3 نفر دیگر پرستار در بهداری جعفراباد مشغول به کار هستند.

رئیس شورای شهر جعفرآبادمغان اظهار کرد: متاسفانه امکاناتی همچون رادیولوژی و خودروی آمبولانس که از ضروری ترین نیازهای بهداری جعفراباد است، همچنان نیازمند حمایت مسئولان می باشد و در حال حاضر دستگاه رادیولوژی بدلیل مشکلات مالی در توقیف مدیریت شبکه بهداشت درمان شهرستان بیله سوار می باشد.

وی با انتقاد از مسئولان دولت گفت: مسئولان دولت می توانند با پرداخت مبلغ 20 میلیون تومان، وارد عمل شده و دستگاه توقیف شده رادیولوژی را رفع توقیف کرده و در اختیار مردم بخش جعفراباد قرار دهند.

تقی شادی در ادامه گفتگو، اظهار کرد: مرکز بهداشت جعفراباد علاوه بر توقیف دستگاه رادیولوژی توسط مدیریت شبکه بهداشت درمان شهرستان بیله سوار از خودروی امبولانس نیز محروم است.

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت مرکز بهداشت بخش جعفراباد تاکنون هیچ پزشک متخصصی به خود ندیده است گفت: نیاز به پزشک اورژانس نیز از ضروری ترین نیازهای این مرکز می باشد.

رئیس شورای شهر جعفرآبادمغان در اظهار نظری جالب گفت: بهداری بخش جعفرآباد در حد خانه بهداشت بوده و این تعداد خدمه برای ان است که اتاق های مرکز بهداشت خالی نماند.

ارسال نظرات