فرمانده سپاه تهران در یادواره مهاجرین دوکوهه، مدافعین حرم:

شهدای مدافع حرم مسیر شهدای کربلا را می روند/ خواب را از صهیونیست ها می گیریم

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه در آینده نه چندان دور شکست صهیونیست ها را شاهد هستیم گفت: شهدای مدافع حرم ادامه راه شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع مقدس ادامه راه شهدای کربلا هستند.
کد خبر: ۸۶۲۳۰۴۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از بسیج پرس؛ سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص)، در یادواره "مهاجرین دوکوهه، مدافعین حرم" که در حسینیه حضرت زهرا (س) سپاه تهران برگزار شد گفت: خداوند این انقلاب را برای نسل امروز و آینده پدید آورده و ما باید شکرگزار این نعمت باشیم؛ انقلابی که قرار است به ظهور امام زمان (عج) منجر شود.
 
وی با اشاره به دوران دفاع مقدس عنوان کرد: ما هنوز یادمان نرفته زمانی که عملیات فتح خرمشهر را انجام می دادیم تنها فکرمان آزادی خرمشهر بود اما زمانی که وقت نامگذاری این عملیات شد به زیبایی به الی بیت المقدس نامگذاری شد.
 
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) با اشاره به عملیات سوم خرداد سال 61 تصریح کرد: زمانی که در سال 61 اشغالگران بعثی را از کشور بیرون کردیم در زمان کمتر از 10 روز قرار شد برای مقابله با صهیونیست ها و بیرون کردن رژیم اشغالگر فلسطین که جنوب لبنان را اشغال کرده بود عملیات هایی را انجام دهیم و این شروع عملیات الی بیت المقدس بود.
 
وی با عنوان اینکه عملیات الی بیت المقدس امروز به مدافعان حرم رسیده، اظهارداشت: در زمان ورود به جنگ با اسرائیل در جنوب لبنان اسم عملیات را قوای محمد رسول الله (ص) نامگذاری کردند و بنیاد این حرکت الهی را حاج احمد متوسلیان بنا نهاد.
 
سردار کاظمینی با عنوان اینکه در سال 61 برای مبارزه با رژیم صهیونیستی عجله داشتیم، بیان کرد: امام راحل (ره) بنیانگذار انقلابی که همزمان در ایران نظام اسلامی را پایه ریزی می کردند که به فکرصدور انقلاب و تمدن سازی انقلاب اسلامی هم بودند و فرمودند راه قدس از راه کربلا می گذرد.
 
فرمانده سپاه تهران افزود: در زمان اشغال جنوب لبنان هسته حزب الله راه اندازی شد و این هسته توانست به بلوغی برسد که در مقابل اسرائیل بایستد.
 
سردار کاظمینی با بیان اینکه پیروزی که حزب الله طی سال های گذشته انجام داده بنیادش از حرکت مردمی و عظیم تیپ محمد رسول الله (ص) نشات گرفته است اظهارداشت: روز به روز جبهه مقاومت مستحکم تر شده و دشمن ها جنگ هایی را راه انداختند تا بتوانند جبهه مقاومت را شکست دهند اما ناامید شدند و امروز در تدارک هستند انقلاب اسلامی را از تمدن سازی دور کنند و جنگ های نیابتی را در منطقه ایجاد کردند و بهترین نقشه آن ها استفاده از وهابی ها و تندروها بود.
 
وی با اشاره به اینکه آنچه که امروز در سوریه، عراق، یمن، بحرین و عربستان با حمایت ترکیه اتفاق می افتد برای نابودی جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی در بیرون از مرزها است، یادآورشد: خدا را شاکر هستیم که نسل بعد از دوران دفاع مقدس صحنه های حماسی و شهادت طلبی را در منطقه ایجاد می کنند. نسل امروز فرمانده رشیدی سردار شهید همدانی می طلبید که تجربه فرماندهی دوران دفاع مقدس را داشت.
 
فرمانده سپاه تهران با بیان اینکه شهید همدانی ادامه راه حاج احمد متوسلیان را رفت، گفت: خون شهید همدانی حرکتی را به وجود آورد که امروز شاهد فتح الفتوح هایی در سوریه هستیم و بار دیگر خواب را از صهیونیست ها می گیریم.
 
سردار کاظمینی خاطرنشان کرد: در آینده نه چندان دور شکست صهیونیست ها را شاهد هستیم؛ شهدای مدافع حرم ادامه راه شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع مقدس ادامه راه شهدای کربلا هستند. ما بنا نداریم که در مقابل استکبار تعظیم کنیم و در مقابل صهیونیست ها کوتاه نمی آییم و حرکت در این راه حرکت الهی است تمام رزمندگان دفاع مقدس نامشان در لوح الهی ثبت شده و این توفیقی است که نصیب شهدا می شود.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات