خطیب نماز جمعه ایجرود:

دشمن ایران عهد شکن است

دشمن ایران، اهل خلف وعده و عهد شکن است و اعتماد به چنین دشمنی جایز نیست.
کد خبر: ۸۶۲۴۹۸۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، خطیب نماز جمعه ایجرود درخطبه های امروز نماز جمعه این هفته با اشاره ۴ بهمن سالروز اشغال فرودگاه مهر آباد در سال ۱۳۵۷ از ناحیه دولت وقت برای جلوگیری از ورود امام خمینی (ره)، گفت: امام (ره) سعی داشتند در کنار ملت باشند و با دقت نظر انقلاب اسلامی را رصد می کردند، که سرانجام رهبر کبیر انقلاب در ۱۲ بهمن به وطن آمدند.َ

حجت الاسلام محمد باقر مقدمی با اشاره ۶ بهمن سالروز حماسه مردم انقلابی آمول در سال ۱۳۶۰ ، افزود: یکی از افتخارات تاریخ انقلاب اسلامی حرکت مردم آمول بود که مقابل چند گروه ضد انقلاب ایستادند و نشان دادند که ریشه و درخت انقلاب هرگز از بین رفنتی نیست.

وی در ادامه با اشاره به پاسخ مقام معظم رهبری به نامه رئیس جمهوردر خصوص سرانجام مذاکرات هسته‌ای، با ابراز خرسندی از نتیجه دادن مقاومت ملت ایران در برابر تحریم های ظالمانه و عقب نشینی طرفهای مقابل در اثر تلاش دانشمندان هسته‌ای و کوشش های همه دست اندرکاران مذاکرات، بر پنج نکته مهم خطاب به رئیس‌جمهور تأکید کرده و اظهار داشت:تلاش های ملت و تیم هسته ای موجب شد، کشور به اهداف خود نزدیک شود.

مقدمی با بیان اینکه باید مراقب بود که طرف مقابل به تعهدادت خود عمل کند، ادامه داد: دشمن ملت، اهل خلف وعده و عهد شکن است که در واقع اعتماد به چنین دشمنی جایز نیست.

امام جمعه ایجرود با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو انجام برجام نیست،تصریح کرد:اگر ما فکر کنیم با با انجام برجام مشکلات اقتصادی مردم حل می شود این اشتباه است.

مقدمی ادامه داد: تلاش مردم و دولت در همه بخش ها لازم و ضروری است و اگر بخواهیم معضلات اقتصادی و اشتغال مردم حل شود اجرای اقتصاد مقاومتی باید به صورت جدی دنبال شود.

خطیب نماز جمعه ایجرود با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه رفع تحریم ها به تنهائی برای گشايش در اقتصاد كشور و معيشت مردم كافی نيست ، افزود: تلاش بی وقفه و خردمندانه در همه ی بخش‌ها در جهت اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه ایجرود با بیان اینکه رسانه ها باید توجه شود كه در برابر آنچه در اين معامله به دست آمده، هزينه‌های سنگينی پرداخت شده است، افزود: نوشته‌ها و گفته‌هایی كه سعی می كنند اين حقيقت را ناديده بگیرند و خود را ممنون طرف غربی وانمود كنند با افكار عمومی ملت، صادقانه رفتار نمی كنند.

ارسال نظرات