قاضی زاده به اظهارات اخیر رئیس جمهور در گفتگو با بسیج واکنش نشان داد

زیرسوال رفتن بی‎طرفی دولت در عرصه انتخابات!

به خاطر ندارم حتی رئیس دولت اصلاحات نیز به این صراحت بگوید که کدام جناح باید در انتخابات پیروزشود و این اظهارات روحانی نشان می‎دهد که دولت از همان ابتدای کار خود صراحتا در انتخابات اظهار نظر و دخالت می‎کند و این بی‎طرفی دولت را در عرصه انتخابات به شدت زیرسوال می‎برد.
کد خبر: ۸۶۲۵۱۹۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور در جمع استانداران اظهار داشت: به خاطر ندارم حتی رئیس دولت اصلاحات نیز به این صراحت بگوید که کدام جناح باید در انتخابات پیروزشود و این اظهارات روحانی نشان می‎دهد که دولت از همان ابتدای کار خود صراحتا در انتخابات اظهار نظر و دخالت می‎کند و این بی‎طرفی دولت را در عرصه انتخابات به شدت زیرسوال می‎برد.

قاضی زاده با اشاره به توجه دولت به برجام بیان کرد: ترک عادت برای دولت سخت است؛ وقتی دولتی تمام طول دوساله خود را به کار سیاسی پرداخته و سرمایه گذاری خود را در حوزه سیاست داخلی و خارجی گذاشته و از طریق فروش سیاست می‎خواهد اقتصاد را حل کند کاری دیگری اگر بلد بود ما طلیعه‎های آن را می‎دیدیم.

وی در ادامه تاکید کرد: معلق و امیدوار نگه داشتن مردم به نتایج برجام تنها کاردولت در این دوسال بوده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس با انتقاد از عملکرد ضعیف دولت بیان کرد: امیدورایم دولت در این ایام باقی مانده به پایان دوره ریاست جمهوری اش،دست به اقدامات عملی بزند، اما بعید است اتفاقی رخ دهد؛ چرا که اگر دولت می‎توانست کاری انجام دهد، باید طلیعه و گشایشی و برنامه ریزی در این دوسال، مشاهده می‎کردیم.

قاضی زاده در خاتمه یادآور شد: ازین رو یک نوع فرار به جلوی سیاسی باید اتفاق بیفتد که دولت تمام مشکلات موجود را بر گردن مجلس بیندازد و بتواند در انتخابات مجلس تاثیرگذار باشد و بعد از انتخابات مجلس هم بهانه‎ی دیگری پیدا می‎کند که کم کاری‎ها و مشکلات را گردن آن بیندازد!

ارسال نظرات