معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان:

همکاری 10 هزار حامی با کمیته امداد استان زنجان

10 هزار حامی با کمیته امداد استان زنجان برای کمک به ایتام همکاری می کند.
کد خبر: ۸۶۲۵۶۴۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: کمیته امداد استان زنجان در راستای کمک به ایتام طرح اکرام ایتام را اجرایی می‌کند.

سید مسعود حسینی افزود: در حال حاضر یک هزار و 768 یتیم زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند.

وی با اشاره به اینکه 10 هزار و 479 حامی در قالب طرح اکرام ایتام با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، بیان کرد: میانگین متوسط دریافتی نقدی ایتام در زنجان به صورت ماهانه یک میلیون و 262 هزار ریال است.

این مسئول با اشاره به اینکه میانگین کمک غیرنقدی به ایتام به صورت ماهانه نیز 85 هزار ریال است، بیان کرد: بیشترین دریافتی ایتام مربوط به شهرستان سلطانیه با 2 میلیون و 62 هزار ریال و کمترین سرانه دریافتی نیز مربوط به ایتام ماهنشانی با 657 هزار ریال است.

حسینی همچنین بیشترین میزان میانگین کمک غیرنقدی حامیان را در شهرستان خرم‌دره اعلام کرد و گفت: سرانه ماهانه کمک به ایتام در این شهرستان 229 هزار ریال است.

وی با اشاره به اینکه کمترین سرانه کمک غیرنقدی به ایتام نیز در طارم با 2 هزار و 260 ریال است، بیان کرد: میانگین پرداخت نقدی ماهانه توسط حامیان نیز 187 هزار ریال است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین متوسط پرداختی در شهرستان‌ها مربوط به طارم با 270 هزار ریال است، گفت: همچنین کمترین آن نیز مربوط به ماهنشان با 86 هزار ریال است.

ارسال نظرات