52 اثر به بخش نهایی جشنواره پوستر هزارسنگر راه یافت

دبیر جشنواره سراسری پوستر هزارسنگر از راهیابی 52 اثر به بخش نهایی این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۵۶۹۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا پاک‌بین در جمع خبرنگاران هدف از برگزاریجشنواره هزارسنگر را گرامی‌داشت حماسه ششم بهمن مردم آمل عنوان کرد و بیان داشت: مهلت ارسال آثار تا 25 دی‌ماه گذشته تمدید شده بود.

وی با اعلام اینکه بعد از فراخوان این جشنواره استقبال خوبی از سوی هنرمندان کشور صورت گرفت، اظهار کرد: پس از پایان مهلت آثار، 202 اثر توسط 182 هنرمند از 25 استان کشور به این دبیرخانه ارسال شده است.

پاک‌بین با اشاره به اینکه در نخستین دوره این جشنواره از داوران نخبه استانی استفاده شده است، افزود: سیدمهدی جعفرنژاد، جمال‌الدین رمضانی و محمدصادق محمدپور از اساتید و مدرسان گرافیک و پوستر استان هستند که داوری این جشنواره را بر عهده داشتند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران تصریح کرد: پس از داوری 32 هنرمند با 52 اثر از 20 استان به بخش نهایی جشنواره راه یافتند.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره روز پنج بهمن‌ماه جاری در حوزه هنری استان برگزار می‌شود، ادامه داد: شش هنرمند برگزیده بخش نهایی این جشنواره معرفی شدند.

پاک‌بین با اعلام اینکه از شش هنرمند برگزیده جشنواره سراسری هزارسنگر سه هنرمند مازندرانی هستند، گفت: در این مراسم از 10 هنرمندی که آثار خوبی ارائه کردند پس از انتخاب از سوی هیئت داوران، تجلیل می‌شوند.

دبیر جشنواره سراسری پوستر هزارسنگر در پایان با اشاره به اینکه آثار برتر در قالب کتاب منتشر می‌شود، گفت: به دنبال پیگیری استقرار دبیرخانه دائمی این جشنواره در استان هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها