رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل خبر داد

برگزاری برنامه های متنوع در جهاددانشگاهی استان اردبیل

در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید از تمام ظرفیت‌های سازمانی و مردمی برای اجرای برنامه‌های جامع و بدیع استفاده کرد.
کد خبر: ۸۶۲۹۳۸۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رامز نصیری صالح با بیان این مطلب در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر افزود: از آنجا که انقلاب اسلامی، آغازگر جریان عظیمی در سرتاسر جهان است به همین خاطر برگزاری باشکوه برنامه‌های نکوداشت این دهه، برکات این ایام و اتفاقات آن روزها در مسیر تاریخ و زندگی مردم را یادآوری می‌کند.

وی با بیان اینکه انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب به نسل آینده می‌تواند نقش مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی جوانان ایفا کند خاطرنشان کرد: تجديد بيعت با شهدا، مسابقه فرهنگی وصیت‌نامه سیاسی امام خمینی(ره)، مسابقه دانشجويي بهترین جمله در خصوص انقلاب، ديدار با خانواده شهيد، نشست دانشجويي آراء و انديشه‌هاي امام خميني(ره) در حوزه مهدویت، كارگاه آشنایی با سیره و اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره)، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، پخش سرودهای انقلابی و مسابقه دارت ویژه دانشجویان و اعضا را از مهمترین برنامه‌هایی است که در دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد.

وی از برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل خبر داد و افزود: در این نمایشگاه آثار هنری و فرهنگی مرتبط با انقلاب اسلامی به مدت 10 روز برای بازدید عموم به نمایش گذاشته خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل دهه فجر را یکی از مناسب‌ترین فرصت‌ها برای اطلاع‌رسانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی که باوجود شرایط سخت و بحرانی دوران پس از پیروزی آن به دست آمده است دانست و تصریح کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل و خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) دفتر اردبیل در این ایام به صورت ویژه نسبت به پوشش خبري برنامه‌هاي دهه مبارك فجر استان و بیان پیشرفت‌های‌های استان بعد از پیروزی انقلاب خواهد پرداخت.

نصیری اعمال تخفيف 10 درصدي در نمايشگاه و فروشگاه كتاب، تخفيف 10 درصدي در دوره‌هاي مرکز آموزش كوتاه مدت و تخفيف ویژه در مركز درمان ناباروري قفقاز جهاددانشگاهي اردبيل را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت دهه فجر عنوان کرد.

ارسال نظرات