همزمان با سراسر کشور:

زنگ انقلاب اسلامی در اردکان به صدا در آمد

همزمان با سراسر کشور و به مناسبت آغاز دهه فجر ، زنگ انقلاب اسلامی در اردکان به صدا در آمد.
کد خبر: ۸۶۳۰۵۷۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان اردکان در سخنانی با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهید محمدعلی قانعی شهید انقلاب اسلامی اردکان  را گرامیداشت.

در ادامه "حجه الاسلام والمسلمین سیداسماعیل شاکر" امام جمعه اردکان درسخنانی دهه فجر راتبریک گفته وافزود: افتخار ما این است که در کشوری زندگی می کنیم که احکام قرآن و اسلام حاکم است و ما پیرو ولی فقیه هستیم .

وی ، رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت همه مردم برشمرد و افزود : حضرت امام خمینی(ره) مثل خورشیدی بود که درکشور طلوع کرد و ایشان به ما آموخت که باید مبارزه کرد و در مقابل ظلم ایستاد .

شاکر با اشاره به پیشرفتهای کشور در عرصه های مختلف ، آن را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: ما باید شکر گزار این نعمت های الهی باشیم وگرنه دچار خسران و زیان خواهیم شد.

این مراسم با حضور امام جمعه اردکان، فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش ،فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اردکان ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولین در واحد مقاومت پیشگام نمونه آیت ا... خامنه ایی اردکان برگزار شد.


ارسال نظرات