مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان:

دوره آموزش خبرنگاری باشگاه خبرنگاران بسیج گیلان برگزار شد

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان گفت: دوره آموزش خبرنگاری باشگاه خبرنگاران بسیج گیلان ن با حضور 200 نفر از بسیجیان سراسر استان امروز برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۲۷۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ پرویز بابایی در مراسم افتتاحیه دوره آموزش خبرنگاری باشگاه خبرنگاران بسیج گیلان که امروز در حسینیه حضرت ابالفضل (ع) سپاه قدس گیلان برگزار شد اظهار کرد: در راستای راه اندازی باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج در استان که از اولویت های خبرگزاری بسیج در سطح کشور است، دوره آموزش خبرنگاری باشگاه خبرنگاران بسیج گیلان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره بیش از 200 نفر از متقاضیان حضور داشتند گفت: باشگاه خبرنگاران بسیج با توجه به تعداد بالای بسیجیان در کشور یکی از بزرگترین مجموعه‌های خبری خواهد بود که اولویت آن نیز انتشار گفتمان ولایت و اخبار مردمی در اقصی نقاط کشورمان است.

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: این دوره آموزشی با حضور اساتید استانی در زمینه سبک خبرنویسی، سوژه یابی، تیترزنی و عکاسی خبری و گزارش نویسی برگزار شد.

بابایی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تربیت خبرنگاران بسیجی زمینه برای انعکاس فعالیت های مختلف سپاه در سطح حوزه ها و پایگاه های استان فراهم شود.

ارسال نظرات