فرماندار اردبیل:

کلنگ بزرگترین پروژه عمرانی در اردبیل زده شد

پروژه پل قدس اردبیل که در طول تاریخ استان نظیر نداشت، به مناسبت ایام دهه فجر کلنگ‌زنی شد و کار اجرای آن بر عهده شهرداری قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۶۳۳۱۹۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جواد زنجانی در آیین تقدیم لایحه بودجه سال 95 شهرداری اردبیل، مناطق و سازمان‌های وابسته به شورای اسلامی شهر اردبیل،‌ اظهار داشت: خوشبختانه شورای اسلامی شهر اردبیل در دوره چهارم عملکرد مناسبی داشته است که مردم قطعا فعالیت تمامی نهادها را رصد کرده و در حوزه شهری نیز انتظاراتی از شورای شهر و شهرداری دارند.

وی گفت: بودجه امسال شهرداری اردبیل نسبت به سال‌های گذشته رشد مناسبی داشته ولی در مقایسه با مراکز سایر استان‌ها این مبلغ پایین است که در واقع سرانه برای هر نفر 500 هزار تومن بوده که باید افزایش یابد.

فرماندار شهرستان اردبیل افزود: خوشبختانه پروژه پل قدس اردبیل به مناسبت ایام دهه فجر کلنگ‌زنی شد که اجرای این طرح چندین بار در کمیته‌های مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت که اجرای این پروژه، بزرگ‌ترین طرح عمرانی در تاریخ شهر اردبیل محسوب می‌شود که امیدواریم شهرداری اردبیل با مشارکت منابع طرح‌های عمرانی خود را اجرا کند.

زنجانی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مجموعه شهرداری اردبیل بسیار مناسب بوده و انتظار داریم که شهرداری و شورای شهر اردبیل در رفع آسیب‌های اجتماعی فعالیت بیشتری انجام دهند.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی اردبیل در بحث جذب سرمایه‌گذار پیش‌قدم بوده و در حال حاضر حمایت همه جانبه‌ای از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اردبیل وجود دارد.

ارسال نظرات