بیانیه انتخاباتی سپاه تنكابن

مصالح کنونی نظام انقلابی گری و بستن راه نفوذ در ارگانهای تصمیم گیرنده است

برخلاف نظر غرب جمهوری اسلامی مهد دموكراسی می باشد مهد قانون و قانون مداری است ولی تفاوت انتخابات مردم ما با غرب این است كه انتخاب ما آگاهانه و بر اساس اصول و اندیشه های ناب اسلام است
کد خبر: ۸۶۳۸۳۴۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶



خبرگزاری بسیج مازندران، یكی از دستاوردهای مهم و بجای انقلاب اسلامی شركت مردم در سرنوشت خود است یعنی حق انتخاب انقلاب اسلامی این حق مردم كه از طرف خداوند تبارك و تعالی تعیین شده است تحت رهبری امام خمینی (ره) محقق ساخت.

چون یكی از شاخصه های انقلاب مردم است و انتخابات نیز همیشه با مردم عجین است ، پس میزان رای ملت است و شركت حداكثری مردم باعث بیمه شدن انقلاب است و به مثابه تزریق خون به پیكر می باشد.

شركت در انتخابات تایید انقلاب است اما این انتخاب باید آگاهانه باشد.

در هر برهه ای از انقلاب تراز انقلاب اسلامی در گرو مصالح خاص می باشد.یكی از مصلحت های كنونی انقلاب جلوگیری از نفوذ است ، نفوذ از تمامی ابعاد آن (اقتصادی – سیاسی – اجتماعی و امنیتی و غیره . . .)

دیگر مصالح كنونی ، انقلابی بودن است ، دفاع از ارزش های معنوی و دین دار بودن است.

برخلاف نظر غرب جمهوری اسلامی مهد دموكراسی می باشد مهد قانون و قانون مداری است ولی تفاوت انتخابات مردم ما با غرب این است كه انتخاب ما آگاهانه و بر اساس اصول و اندیشه های ناب اسلام است.چون همین اصول ناب اسلام است كه به این انتخاب مشروعیت می بخشد چون اصولا مردم ما با دموكراسی ولنگاری سازگاری ندارد.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه تنكابن

ارسال نظرات
پر بیننده ها