مدیرکل کمیته امداد استان لرستان:

برای کاهش فقر و محرومیت در استان لرستان تلاش می‌کنیم

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت: با کمک مردم با تمام وجود برای کاهش فقر و محرومیت تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۸۶۴۵۶۰۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، جاسم محمدی‌فارسانی عصر امروز در جشن شور نیکوکاری در مدرسه استعدادهای درخشان ناحیه یک خرم‌آباد ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه برگزاری جشن نیکوکاری را اقدامی ارزشمند و خداپسند دانست و اظهار داشت: چهاردهم اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد و روز نیکوکاری است که امیدواریم با کمک مردم خیرخواه و نیکوکار و با یاری کردن نیازمندان و محرومین در آستانه سال جدید شادی و خوشحالی را بین فقرا و نیازمندان تقسیم کنیم.

وی عنوان کرد: مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان با تمام وجود برای رفع محرومیت و فقر در جامعه تلاش می‌کند.

این مسئول افزود: چیزی که به دنبال آن هستیم این است که نشان دهیم با کمک و نیکوکاری مردم عزیز کارهای ارزشمندی برای مددجویان و نیازمندان می‌توان اوجام داد‌.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان اظهار داشت: مردم ایران و به ویژه استان لرستان به انفاق و احسان مشهور هستند و یقینا حضور پرشوری در جشن نیکوکاری دارند.

محمدی‌فارسانی، مردم لرستان را به حضور در جشن نیکوکاری دعوت کرد و گفت: بیائیم ما نیز خود را جای مددجویان دارای مشکل کمیته امداد بگذاریم تا بهتر با مشکلات آنها آشنا شویم و برای حل مشکلات آنها پیش قدم شویم.

وی در پایان عنوان کرد: با کمترین کمکی که خانواده‌های نیکوکار انجام می‌دهند، می‌توان کارهای بزرگی را برای مددجویان و فقرا انجام داد.

ارسال نظرات